کری سنگین مربی خارجی استقلال برای رقبا است

کری سنگین مربی خارجی استقلال برای رقبا است

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران میزبان ملوان خواهد بود.

روی ماتا سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: فردا بازی سختی داریم و بازی برای ما متفاوت خواهد بود. در مورد بازی های حذفی صحبت می کنیم و باید مقابل تیمی بازی کنیم که در جام حذفی غافلگیرکننده است. بازی سختی در پیش داریم. آنها تیم خوبی دارند و بازی به بازی در حال پیشرفت هستند. ما هم در سطح خوبی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کایدی افزود: زمانی که کایدی به استقلال آمد می دانستیم بازیکن با کیفیتی است و می تواند به ما کمک کند. هر بار که بازی می کرد تمام تلاشش را برای تیم می کرد. وقتی تیم به سطح مورد نظر برسد، بازیکنان عملکرد بهتری دارند. تیم از هر چیز دیگری مهمتر است. این کار تیمی است که شرایطی را برای بازیکنان ایجاد می کند تا خودشان را نشان دهند. ما این هفته شرایط خوبی داریم و خوب تمرین کردیم و مهم این است که شما رفتار خوبی از تیم ما می بینید و همه تلاش می کنیم تا به عملکردی که می خواهیم برسیم.

سرمربی استقلال در حاشیه دیدار تیمش مقابل پیکان نیز گفت: برو از سرمربی پیکان بپرس که چرا با من صحبت کردند؟ تا اینکه با آنها صحبت کردم. اینو ازشون بپرس من درباره اتفاقات نیمه اول صحبت می کردم که محبی در آن نقش داشت. در نیمه اول روی محبی خطا شد و داور اعلام کرد اما در نیمه دوم همان خطا را اعلام نکردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: زمانی که یک پروسه را شروع می کنید طبیعی است که زمان بگذرد. باید رفتار بازیکنان را در روز بازی دید. چون داده ها و اطلاعات تمرینی ما با روز بازی متفاوت است. سرمربی تیم برای رسیدن به ترکیب ایده آل خود تلاش می کند. نمی گویم ترکیب ثابتی داریم، اما مهم این است که در هر مسابقه با توجه به استراتژی، ترکیب را مشخص کنیم.

دستیار ساپینتو خاطرنشان کرد: محمد محبی فصل را به خوبی دنبال کرد و تصمیم گیری در آن زمان خوب بود اما حالا بازیکن متفاوتی شده است. با این حال، به تیم کمک می کند و انتظارات ما را برآورده می کند. بالا و پایین رفتن در بازی طبیعی است. او تلاش می کند و موقعیت ایجاد می کند، اما اگر گل بزند قضیه فرق می کند. او سخت کار می کند و فوتبال همین است. در کل ما از محبی راضی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب بازیکنان جدید گفت: به دنبال بازیکن و آنالیز آنها بودیم که در جلسه قبل به آن سوال پاسخ دادم.

ماتا همچنین درباره حاشیه های ساپینتو در حاشیه گفت: آقای مدیرعامل جلسه ای در این خصوص با ساپینتو داشتند که نتایج آن اعلام می شود. وقتی می خواهند ما را نابود کنند، قوی تر می شویم. فردا نشان خواهیم داد که قوی هستیم و یک خانواده می شویم و اجازه نمی دهیم کسی وارد این خانواده شود.

دیدگاهتان را بنویسید