کری پس از برتری یک ستاره برای رقبا است

کری پس از برتری یک ستاره برای رقبا است

اسماعیل بابایی درباره بازی با ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر با پنالتی که گرفتیم موفق شدیم پیروز میدان شویم. هم تیم ما و هم تیم مقابل فوتبال خوبی ارائه کردند اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره پنالتی های این دیدار توضیح داد: اشتباهی که روی من شد صد در صد پنالتی بود و دیدید که بازیکنان حریف اصلا اعتراضی نکردند. ضربه پنالتی حریف توسط داور برگشت داده شد، مقر تیم حریف افراد با شخصیت و منطقی هستند و بعد از بازی وقتی صحنه را می بینند می فهمند که اصلا پنالتی نبوده و فکر می کنم کمک داور ویبره می کند و داور فکر می‌کند به پنالتی کمک کرده است، می‌گوید در مورد تیم مقابل اشتباه کردم. آقای خدابندهلو به بازیکن ما ضربه زد که خدا را شکر پنالتی را برگرداند.

بازیکن پیکان درباره شرایط خوب این تیم در جدول گفت: امسال از اول فصل خیلی خوب تمرین کردیم و خوب بازی کردیم. تیم ما جوان اما با تجربه است. همه بازیکنان با انگیزه هستند و آینده بسیار روشنی را برای این تیم می بینم و خدای نکرده بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

بابایی در واکنش به تقابل با یاران مهدی تارتار گفت: حاج مهدی خیلی روی گردن من حق دارد و خیلی دوست داشتم خوب بازی کنم و خدا را شکر که موفق شدم پنالتی بگیرم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می تواند به عملکرد خوب خود ادامه دهد، گفت: صد در صد. ما هر بازی را با انگیزه بیشتری نسبت به بازی قبل تمرین می کنیم و تیم ما تیم منسجمی است و خدای نکرده نتایج خوبی کسب کنیم.

بابا درباره گلی که به تراکتور زد، توضیح داد: خدا را شکر خیلی خوب شوت زدم و شانس در خطر بود. منطقی بود که از آن فاصله شوت نکنم، اما تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوب هم شد.

دیدگاهتان را بنویسید