خط سپاهان مسجدسلیمان برای رقبا / زمین تنها در حال ساخت بود

ساعت: 15:57
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778904

در هفته دوم لیگ برتر سپاهان اصفهان سه گل مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته صاحب خبر ؛ وی در اولین دیدار لیگ برتر سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهدای اهواز با نتیجه 3 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد و با شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. مسابقه پدیده و رفسنجان کوپر در این دیدار به دلیل عدم حضور تیم مشهدی برگزار نشد.

در این بازی سپاهان در نیمه اول نفت را به پایان رساند و عطش پیروزی با بازیکنان سپاهان ادامه یافت و این تیم در دقایق پایانی نیمه اول گل سوم را به ثمر رساند و نفت را به پایان رساند و در نیمه دوم این تیم موفق به حفظ نتیجه در نیمه دوم اتین آنها موقعیت هایی داشتند که نمی توانستند از آنها استفاده کنند.

سپاهان در آن دو هفته عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست 5 گل به ثمر برساند و دروازه خود را بسته نگه دارد که این یک نشانه جدی برای رقبا است ؛ سپاهان فصل گذشته در چند بازی ابتدایی امتیازات را از دست داد که در نهایت مانع از کسب عنوان قهرمانی در هفته های اخیر شد.

* حواشی بازی های نفتی سپاهان و مسجدسلیمان

نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر به دلیل آسیب دیدن چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی نتوانست در خانه به میدان برود.

تیم نفت مسجدسلیمان در حین تلاش برای ورود به ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به دلیل عدم پرداخت مبلغ مورد نیاز از سوی مسئولان ورزشگاه از انجام این کار باز ماند.

بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان حدود 25 دقیقه پشت ورزشگاه ماندند تا اینکه سرانجام رئیس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان چک 1.5 میلیارد ریالی را صادر کرد و به تیم نفت اجازه حضور در ورزشگاه داده شد.

عدم حضور به موقع بازیکنان در ورزشگاه باعث شد زمان گرم شدن هر دو تیم قبل از شروع بازی کمتر از حد معمول باشد.

در حالی که مسابقات لیگ بدون تماشاگر برگزار شد، حدود 50 نفر از هواداران تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه حضور یافتند و این دیدار را تماشا کردند.

برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم قبل از بازی با هم نرفتند. همچنین ناظر مسابقه به همراه کارکنان فدراسیون پزشکی ورزشی قبل از شروع مسابقه با ماسک و دستکش مخصوص از وضعیت ورزشگاه بازدید کردند.

2 بازیکن نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند اما از سوی دیگر سپاهان با ترکیب کامل وارد بازی شد.

تعدادی از خبرنگاران و عکاسانی که قصد داشتند برای پوشش خبری وارد ورزشگاه شوند ، بعد از 45 دقیقه به ورزشگاه دسترسی نداشتند.

تحلیلگران فولاد در ورزشگاه حضور داشتند و بازیکنان هر دو تیم از نزدیک تحت نظر بودند.

نیمکت نیمکت نفت مسجدسلیمان مدتی نگران به نظر می رسید اما در نهایت موفق به دریافت کارت زرد شد.

در نیمه دوم محرم نویدکیا سرمربی سپاهان جای خود را به دو بازیکن اصلی تیمش یعنی سروش رفیعی و شهریار مغانلو داد. تعدادی از مسئولان شهرستان مسجدسلیمان نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

بازیکنان سپاهان در نیمه اول کنترل توپ را در اختیار داشتند و موفق شدند سه بار دروازه نفتی ها را باز کنند.

در نیمه دوم نفتی ها عملکرد بهتری از خود نشان دادند اما موفق به گلزنی نشدند.
در این دیدار مسعود ریگی بازیکن سپاهان کارت زرد گرفت.

کادر فنی و بازیکنان سپاهان بعد از بازی جشن گرفتند.

هر سه گل در نیمه اول به ثمر رسید و در نیمه دوم به ثمر نرسید.

* مرزبان: سپاهان باید قهرمانانه رفتار کند / فقط زمین ماسید سلیمان زیر کشت رفت

علیرضا مرزبان در خصوص برنامه ریزی سپاهان برای فصل جدید و اینکه آیا این تیم تغییر بزرگی ایجاد خواهد کرد، گفت: تمام تلاشمان این است که اول فوتبال باکیفیتی را که تاکنون در آن موفق بوده ایم به نمایش بگذاریم. قهرمانی و تیم های بهتر ما باید کیفیت کار را دوباره بالا ببریم و نتایج خوبی کسب کنیم تا بتوانیم تا آخرین روز قهرمان بمانیم. باید ببینیم اگر قهرمان شویم چه اتفاقی می افتد، این اتفاق بزرگی برای اصفهانی ها خواهد بود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه این تیم در دو بازی پنج گل به ثمر رسانده است، گفت: نتایجی که گرفتیم در دو بازی از 30 بازی بود. ما باید قدر هر بازی و رقبای خود را بدانیم. ما باید به رقبای خود احترام بگذاریم ، آنها را جدی بگیریم و قهرمانانه رفتار کنیم. بازیکنان این را درک کردند و حالا با احساس بسیار خوبی فوتبال بازی می کنند. از نظر تاکتیکی گام های بسیار خوبی برداشته ایم. پس از یک سال کار، تیم تولد جدیدی دارد و رنسانس جدیدی را تجربه می کند. ما باید در این خط بمانیم و تلاش کنیم با یک بازی خوب به نتیجه برسیم.

وی در مورد عملکرد خوب سجاد شهبازاده در فصل گذشته و شروع خوب وی در فصل جدید گفت: شهباززاده تجربه زیادی در بازی در تیم های بزرگ دارد ، می تواند با شرایط تیم ها به خوبی زندگی کند. او سرعت و هوش تاکتیکی بالایی دارد و ما به او کمک می کنیم. برنامه تیم این است که بتواند از کیفیت سجاد و دیگر بازیکنان به خوبی استفاده کند.

مرزبان گفت محرم نویدکیا نسبت به نحوه برگزاری مسابقات و اینکه آیا سپاهان نسبت به آن انتقاد دارد ، انتقاد کرد: “ما منتقد نیستیم.” محرم هم انتقاد نکرد ، اما نمی دانستیم شب قبل از بازی در کدام زمین باید بازی کنیم. می دانستیم که هیئت فوتبال خوزستان و سازمان لیگ در تلاش هستند تا شرایط را مهیا کنند. اعضای نفت مسجدسلیمان نیز می دانستند ما نمی توانیم روی این زمین بازی کنیم. آنها خودشان با این واقعیت که قبل از مسابقه شخم زده و کشت شده بود اعتراض کردند. اما به لطف فدراسیون ، سازمان لیگ و شورای فوتبال خوزستان که به حل این مشکل کمک کردند ، اشتباهی رخ داد.

مربی سپاهان در مورد اعتراض افشین پیروانی به تغییر مکان گفت: مسجدسلیمان دیگر زمینی ندارد. این زمین زیر کشت رفت و مربیان نفت مسجدسلیمان نیز ناراضی بودند. این خارج از کنترل ماست. حتی اگر نفت مسجد سلیمان موافقت کند، می توانیم بر همین اساس بازی کنیم.

وی افزود: وقتی مسئولان نفت مسجدسلیمان باور کردند که ما نمی توانیم در آنجا بازی کنیم ، این ما را توجیه کرد. ما فصل گذشته نیز در زمین های بسیار بد بازی کردیم و حتی امتیاز گرفتیم اما اعتراضی نکردیم. این شرایطی است که فوتبال ایران دارای مشکلات ساختاری است و متأسفانه هنوز حل نشده است.

مرزبان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد دروازه بان اتریشی راضی هستند یا خیر، پاسخ داد: او فوق العاده خوب کار می کند و حس انسانیت بالایی دارد. ما بازیکنان باتجربه ای داریم که جزو روشنفکران فوتبال ایران هستند. آنها به زودی موفق شدند به کریستوفر کنت این احساس را بدهند که با عشقی که به او و خانواده اش نشان داده بودند به خانه جدیدی آمده است. همسرش از وضعیت ایران و اصفهان راضی بود و احساس بسیار خوبی داشت. این به کریس کمک می کند و بنابراین کیفیت خوبی را نشان می دهد.

مربی سپاهان در مورد اینکه امسال چه تیم های دیگری برای قهرمانی رقابت می کنند ، گفت: همیشه تعدادی مدعی از خیابان ها می آیند که هیچکس انتظارش را ندارد. روی کاغذ اگر بگوییم استقلال ، پرسپولیس ، گلگوتا و حتی فولاد می توانند برای قهرمانی ادعای لجبازی کنند. خیلی خوب است که تیم های زیادی در نبرد قهرمانی بمانند و این باعث جذابیت فوتبال می شود. امیدواریم این کار تا آخرین روز ادامه داشته باشد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید