تحلیل بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان / دلایل برتری طلایی

زمان: 16:02
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778907

این مربی فوتبال درباره بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص دیدار سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به عدم آمادگی ورزشگاه نفت مسجد سلیمان شفاهی به باشگاه سپاهان اعلام شد که در ورزشگاه شهدای فولاد آران بازی خواهید کرد.

مربی فوتبال گفت: محرم نویدکیا قبل از بازی از این موضوع ناراحت بود و گفت که باید بنویسند تا بفهمند بازی کجاست و این موضوع انتقاد تندی برای برگزارکنندگان لیگ فوتبال بود.

شفیعی گفت: بازی با دو فکر مربیان آغاز شد.نظر بصری بر افکار کمالوند غلبه کرد که ادعا می کرد بسیار قوی است.

وی افزود: تیم سپاهان بازیکنان خوبی در زمین و روی نیمکت دارد ، بازیکن سمت چپ تیم ملی در اختیار سپاهان است ، امید نورافکن به عنوان وینگر متحرک بسیار خوب حرکت می کند.

حسن شفیعی خاطرنشان کرد: بازیکنان سپاهان 4 قدم سریع برمی دارند و تیم را به زمین حریف می برند و خیلی راحت دکل ها را گل می کنند. ریگی نیز خود را برای توپ های برگشت آماده می کند و دفاع محکمی برای تیم سپاهان است.

این مربی فوتبال گفت: تیم سپاهان دارای سه بال در سمت چپ و سه بال در سمت راست است و بازیکنان بسیار خوب آن می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند به نظر من هیچ تیمی نمی تواند با مهاجمان سپاهان روبرو شود.

شفیعی گفت: تیم مسجد سلیمان خارج از خانه بازی کرد، به نظر من این تیم ناهماهنگ بود، عملکرد خوبی نداشت و در 4 دقیقه ابتدایی بازی سه گل دریافت کرد که به گفته سرمربی تیم، تمرین را دیر شروع کرد. .

وی افزود: تیم مسجدسلیمان آمادگی بیشتری برای دفاع داشت اما ترتیب حواشی و خط دفاع آنقدر بد بود که سه گل دریافت کردند. به

* تیم مسجدسلیمان در این لیگ قدرت ایستادن مقابل سپاهان را نداشت

حسن شفیعی گفت: نیمه اول با این سه گل به پایان رسید ، تیم سپاهان نمی خواست خود را به آب و آتش بیندازد و علاوه بر این تیم ماس سلیمان قدرت رویارویی با سپاهان را در این لیگ نداشت و بد عمل کرد.

مربی فوتبال اذعان داشت: در نیمه دوم مالکیت توپ اغلب در اختیار سپاهان بود. بازی توسط مدافعان قطع شد و آنها توپ را بیشتر نگه داشتند. می توان گفت که در نیمه دوم آنها یک بازی گنگ و پاس کوتاه را بین تیم های Become آغاز کردند.

شفیعی ادامه داد: تیم سپاهان فاصله بسیار خوبی را حفظ کرد و ریگی در پست هافبک حامی مهاجمان تیمش بود و زمانی که 2 قدم عقب می ایستاد، اگر موقعیت شوتزنی می گرفت، شوت می زد.

وی افزود: دفاع میانی تیم سپاهان هم نظاره گر ضدحملات بود که مدافعان تیم آن را برای اسماعیلی فر یا رفیعی ارسال کردند.

حسن شفیعی گفت: در مورد گل هایی که نفت مسجدسلیمان دریافت کرد ، دروازه بان و خط دفاعی تیم مسجدسلیمان را مقصر می دانم ، مهاجمان سپاهان نیز از فرصت به خوبی استفاده کردند و در نهایت بازی با سه گل به سود سپاهان به پایان رسید.

این مربی گفت: در نیمه دوم شاگردان مسجدسلیمان نتوانستند به دروازه سپاهان برسند اما می توانستند از راه دور ضربه بزنند و مسئولیت خود را راحت کنند اما گلهایی که او دریافت کرد بیشتر از پاس و کرنر بود.

شفیعی اذعان داشت: در مصاحبه پس از بازی به نظر می رسید محرم به دلیل افکار خود از بازی بازیکنان خود راضی نیست ، زیرا محرم می خواهد بازی بیشتر هجومی باشد و بازی های ترکیبی توسط سه مهاجم خوب انجام شود. به

وی افزود: سه فاز دفاع ، حمله و خط هافبک باید هماهنگ تر و پاس بیشتری داشته باشند و فکر می کنم از آنجا که خود او چنین بازی می کند ، پاس های عمیق تری را دوست دارد و در پایان برای تیم سپاهان آرزوی موفقیت می کنم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید