فوتبال مال مسجدسلیمان و آبادان است اما مردم نفت مظلوم ترین هستند

ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798630

مربیان نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان چه گفتند؟

سرمربیان نفت آبادان و نفت مسد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهاردهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل نفت آبادان گفت: از بازگشت به سرزمینی که خانواده به آن تعلق داریم بسیار خوشحالم و احساس خوبی دارم. فقط خدا می داند وقتی به آبادان می آیم چه حس خوبی دارم. خوشبختانه سالی که در صنعت نفت بودم خاطرات خیلی خوبی با مردم خوب آبادان داشتیم و تیم خیلی خوبی داشتیم. خدای نکرده صنعت نفت همیشه در اوج باشد تا مردم آبادان از داشتن چنین تیمی خوشحال شوند. سرنوشت ما را به جایی بازگردانده که علاقه زیادی به آن داریم و امیدوارم هر دو تیم خیلی خوب بازی کنند.

وی به مشکلات مالی صنعت نفت و نفت اشاره کرد MIS وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم در شهرهای مظلوم هستند که سرمایه و پول کشور را تامین می کنند اما هیچ اتفاقی برای آنها نمی افتد. بر خلاف تیم های وزارت صمت که جایزه یک بازی آنها 20 تا 30 درصد بودجه ماست. فوتبال متعلق به مسجد سلیمان و آبادان است اما نفتی ها مظلوم ترین تیم های لیگ برتر هستند. فوتبال تنها آرزوی مردم این دو شهر است و عاشق تیم هایشان هستند. امیدوارم انصافی در توزیع منابع به گونه ای باشد که هر دو تیم از این مظلومیت خارج شده و به حق واقعی خود برسند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با تقدیر از همتای خود در صنعت نفت آبادان گفت: منصوریان برای صنعت نفت زحمت کشیده و می دانم کار چقدر سخت است. 70 تا 80 درصد صنعت نفت مانند نفت مسجد سلیمان در حال تغییر است و دست و پنجه نرم می کند. امیدوارم مردم آبادان مثل همیشه از صنعت نفت حمایت کنند و اجازه دهند منصوریان کارش را انجام دهد تا تیم به نتیجه خوبی برسد.

کمالوند با بیان اینکه شاگردانش تا هفته سیزدهم روند رو به رشدی داشتند، گفت: تنها بازی ضعیف ما در هفته های اخیر مقابل گلگوتا بود که عوامل بیرونی در آن دخیل بودند. زمین بازی خیلی نامساعد بود و نمی شد در زمین بازی کرد. ما هم پنج شش مهره اصلی خود را نداشتیم. امیدوارم تا نیم فصل نتایج خوبی بگیریم و با همکاری مدیران باشگاه نفت را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت نیاز به زمان دارد، گفت: از زمانی که من در صنعت نفت بودم سرمربی این تیم برای یک سال دومی در صنعت نفت نبوده و مربی و ساختار تغییر کرده است. اگر همین تیم در صنعت نفت ابقا می شد، امروز یکی از تیم های آسیایی کشور بود. از منصوریان حمایت کنید تا برای اولین بار مربی صنعت نفت شود که برای دومین سال در این تیم بماند. صنعت نفت تیم خوبی است و در نیمه دوم پیشرفت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه علاقه ای به فوتبال تدافعی ندارم، یادآور شد: تلاش می کنیم نمایشی تهاجمی مقابل صنعت نفت ارائه کنیم. حریف تیم خوبی است و فکر می کنم بازی جذابی خواهد بود. خیلی خیلی ناراحتم که نمی توانم هواداران خوب صنعت نفت را از نزدیک ببینم و خیلی دلم برایشان تنگ شده است.

کمالوند با بیان اینکه نفت مسجد سلیمان در جمع شاگردان علیرضا منصوریان غایب بود، گفت: از هفته چهارم یا پنجم تاکنون در هر بازی سه یا چهار بازیکن نداشتیم. وضعیت ما نسبت به گذشته بهتر شده است، اما هنوز چند بازیکن نداریم.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید