چراغ سبز برای بازگشت هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به استقلال

چراغ سبز برای بازگشت هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به استقلال

پسر هادمپور درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تغییرات کادرفنی انجام شده که در فوتبال طبیعی است. فراز کمالوند برای این تیم زحمت زیادی می کشد و جا دارد از تیم قبلی تشکر کنم. حالا با کادر جدید و محمود فکری تمرینات خوب و تاکتیکی در صبح و بعد از ظهر داریم. قرار است بازیکنان جدید اضافه شوند و خدای نکرده تیم تقویت شود. این تیم امید شهر مکه سلیمان است. همه تلاش می کنیم در نیم فصل دوم به نتیجه خیلی خوبی برسیم و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

وی افزود: در نیم فصل اول با مشکل کوچکی مواجه شدیم. احکام به ضرر ما بود و نمی توانستیم درست کار کنیم. در نیم فصل دوم هر بازی برای ما فینال است. ما با تمام وجود برای این تیم و همچنین برای آبرو و شخصیت، کارکنان و هواداران خود می جنگیم. شک نکنید که تیم ما موفق خواهد شد. ما رقبای خوبی مثل تراکتورسازی و هواداران داریم و قطعا نیم فصل دوم برای همه تیم ها مهم است. به خصوص در نیمه پایین جدول یعنی از رتبه دهم به بعد صبح و بعدازظهر کار می کنیم. با این ارقام خوبی که داریم سعی می کنیم جایگاه بهتری بگیریم و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره شرایطش گفت: از نظر آمادگی خدا را شکر در شرایط خوبی هستم. انگیزه بالایی برای نیم فصل دوم دارم. من واقعا به این تیم امیدوارم. همه ما، بازیکنان و اعضای کادرفنی، قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا نیمه دوم عالی را در کنار هم سپری کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

هادمپور که به صورت قرضی در نفت مسجد سلیمان حضور دارد در بازگشت به استقلال گفت: استقلال اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و عملکرد خوبی دارد و در پست هافبک دفاعی و مدافع نیز بازیکنان خوبی دارد. در مواقع لزوم در خدمت استقلال هستم اما بهتر است فصل را در نفت مسجد سلیمان به پایان برسانم. من در اختیار شما هستم وقتی آن را خوب می بینند. من برمی گردم و می توانم خیلی بیشتر از قبل کمک کنم. خدای نکرده بعد از پایان فصل تصمیم خوبی خواهم گرفت. الان تمام تمرکزم روی تیم نفت مسجدسلیمان و موفقیت آن است. برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید