چراغ سبز یک ستاره: به بازگشت به استقلال فکر می کنم

چراغ سبز یک ستاره: به بازگشت به استقلال فکر می کنم

بابک مرادی پیش از آغاز تمرینات تیم فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: تصمیم گرفتیم کار خود را با تمام قوا شروع و شروع کنیم تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی درباره حضورش در تیم هوادار گفت: هوادار یک باشگاه خصوصی است اما به تعهداتش عمل می کند و من در این باشگاه راحت هستم. هوادار خانه دوم من شده و انشاالله فصل خوبی خواهیم داشت.

این بازیکن هوادار با اشاره به اینکه فصل گذشته برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه آزادی رفته است، خاطرنشان کرد: به بازگشت به استقلال فکر می کنم و مطمئنم به این تیم برمی گردم. فصل گذشته فقط برای یک بازی با اجازه کادر فنی به ورزشگاه رفتم اما امسال برای درخشش و بازگشت به استقلال به تیمم پایبند خواهم بود.

مرادی درباره اینکه چرا هوادار را خانه دوم خود خواند، گفت: استقلال خانه اول من و هوادر خانه دوم من است. از انتخاب هوادار خوشحالم و مدیران باشگاه می دانند از استقلال چه پیشنهادهایی داشته ام. از بچگی برای خودم اهدافی تعیین کرده بودم.

این هافبک درباره دوران ناموفق محمود فکری در استقلال و اختلافاتش با چند بازیکن این تیم، به هواداران گفت: نمی توانم کسی را قضاوت کنم. اما فخری در استقلال مورد آزار و اذیت هواداران قرار گرفت. هوادار با آن نتایج بسیار خوبی می گیرد و ما به سمت هدف خود پیش می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید