بازگشت درخشان آهنگر در قاب سیما/ چراغ سبز تماشاگر به «پس از آزادی»

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794198

محمدعلی باشه آهنگر پس از سال ها دوری از تلویزیون، با سریال «پس از آزادی» درخشان بازگشت و با گروه حرفه ای بازیگران این سریال توانست نظر مثبت بینندگان را به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارگردان پس از محمدعلی باشه آهنگر سریال «پس از آزادی» به تازگی پخش خود را در قالب یک سریال شبانه از شبکه اول سیما آغاز کرده است.

این سریال حدود 2 سال است که تولید می شود و سعید سعدی به عنوان تهیه کننده آن را به سازمان تحویل داد تا توسط کنداکتور پخش شود. اما این سریال با حواشی مختلفی مواجه شد و هر بار زمان پخش آن با تاخیر مواجه شد.

سریال 34 قسمتی «پس از آزادی» زندگی جوانی به نام عارف را روایت می کند که در یک سمینار شرکت می کند اما مشکلاتی دارد و باید برای اثبات خود تلاش کند.. نقش «عارف» را مرتضی اسماعیل کاشی بازی می کند. اهالی تئاتر اسماعیل کاشی را از دیرباز می شناسند و او دو بار با بازی های درخشانش تندیس بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را به دوش کشیده است.

اصغر همت، رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، سام کبودوند، المیرا دهقانی، رویا جاویدنیا، حسین باشه آهنگر، آزاده مهدی زاده، الناز اسماعیلی، زنده یاد ارشا اقدسی، خسرو زهراز در قروشاه و قوس..

رضا داودنژاد پس از مدت کوتاهی از تلویزیون با این سریال به سیما بازگشت و نقشی متفاوت از نقش های قبلی خود دارد. حسین باشه آهنگر، پسر کارگردان که علاوه بر بازی در این سریال، دستیار اول کارگردان است، سال ها در کنار پدرش کارگردانی کرده و در بسیاری از فیلم های آقای پدر دستیار او بوده است. بازی به یاد ماندنی او در ملکه هنوز در خاطر تماشاگران سینماست.

تاکنون 3 قسمت از این سریال پخش شده و در همین مدت کوتاه داستان به درستی و بدون لکنت برای مخاطبان روایت شده است. علاوه بر داستان «پس از آزادی» به نویسندگی نیلفر محلوجی، بازی و همچنین بازیگران سریال باعث شد در جای درستی ظاهر شوند و احتمالاً شاهد بازی گروهی از بازیگران به جای یک شخصیت باشیم. بگذارید هر کدام بخشی از پازل «پس از آزادی» را برای بیننده تکمیل کنند.

تعداد سریال ها و فیلم ها باید کمتر از انگشتان آهنگر باشد، اما همگی از نظر کارگردانی و بازیگری درخشان بودند که در ذهن بیننده می ماند. از «ملکه» تا «سرو زیر آب» تا «کودکی روی زمین» و سریال «تا صبح» مورد تشویق تماشاگران و منتقدان آن زمان قرار گرفت. آخرین حضور آهنگر در تلویزیون به سال 85 و سریال «تسبه» برمی گردد و حالا با «پس از آزادی» بازگشتی درخشان را تجربه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید