کری استار جان برای مخالفانش; ستاره پرسپولیس به دنبال پیش بینی این استقلال است

کری استار جان برای مخالفانش;  ستاره پرسپولیس به دنبال پیش بینی این استقلال است

مهدی عبدی مهاجم گلزن این روزهای پرسپولیس با کسب سه امتیاز در دیدار سرنوشت ساز تیمش مقابل فولاد سرخپوشان را نجات داد تا با یک امتیاز برابر رقیب سنتی به بالای جدول برسد. آنها با تکیه بر این مهم به استقبال تعطیلات نیم فصل رفتند. او پس از آن گل صحبت کرد.

تبریک می گویم؛ برای سه امتیاز گل مهمی زدی!
وظیفه مهاجم یادداشت است و خدا را شکر می کنم که توانستم تلاش بچه های تیم را کامل کنم و گل بزنم. من در شرایط حساس تیممان به پرسپولیس کمک کردم و خوشحال کننده است، به خصوص که همچنان با قدرت در بالای جدول هستیم.

آیا این برتری مشترک با توجه به بازی عقب افتاده استقلال ادامه خواهد داشت؟
ما کاری به استقلال و سایر مدعیان نداریم و فقط کار خودمان را انجام می دهیم. مطمئناً با این تیم می‌توانیم جلو برویم، بالاخره دوباره قهرمان شویم و بعد از قهرمانی، یک رکورد دیگر به ثبت برسانیم.

بعد از گل شادی خاصی داشتی! داستان چی بود؟
من فقط دستم را بالا بردم و از گل هایی که الان بین بازیکنان به ثمر رسیده خوشحال شدم، اما غیر از آن در آن لحظه فقط فکر می کردم که همه هواداران خوشحال هستند و از این بابت احساس خیلی خوبی داشتم. .

شانس دیگری برای گلزنی داشتی، چرا این فرصت را به این راحتی از دست دادی؟

یک لحظه فرصت خوبی پیدا کردم. می خواستم توپ را بزنم اما وحید امیری اضافه شد و من و وحید برای ضربه زدن به او یا او مردد بودیم. در نتیجه موقعیت از دست رفت. حیف شد چون تونستم دوبل کنم ولی بازم خدا رو شکر چون گل اول و آخر هر بازی گلزنیه و به چیز دیگه ای فکر نمی کنیم.

ماجرای کارت زردی که گرفتید چه بود؟

همه از ما توقع زیادی دارند و این فشار روحی زیادی به بازیکنان وارد می کند. در آن لحظه ناخواسته اشتباه کردم که کارت گرفتم و دو کارت دریافت کردم. ما در مورد داوری صحبت نمی کنیم و فقط به مسائل فنی بازی فکر می کنیم.

چند روز دیگر باید با فولاد در سوپرجام بازی کنی. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

فولاد تیم خوب و قابل احترامی است. تیم در 10 دقیقه اول خیلی روی دروازه ما فشار آورد و با یکی دو ضربه ایستگاهی خطرناک بود اما بعد از آن دقایق بازی کاملاً در اختیار ما بود. من خیلی به فولاد احترام می گذارم اما در سوپرجام به دنبال قهرمانی هستیم و به نوعی فولاد را فتح می کنیم!

اکنون 5 شکایت دیگر دارید. میتونی آقای گل بشی؟

چرا که نه؟ پنج گل فاصله نسبتا زیادی است اما سعی می کنم اگر خدا بخواهد و با دعای هواداران گادوین مانچا را وارد کورس آقای گلی کنم و آقای گلی شوم. البته هدف اول همه ما در پرسپولیس تکرار قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید