غم و اندوه آقای استار از جدایی اش از استقلال

غم و اندوه آقای استار از جدایی اش از استقلال

آلومینیوم تنها تیمی است که در 40 هفته ابتدایی لیگ توانست درهای خود را بسته نگه دارد. حسین پورحمیدی در آن 40 هفته در 30 بازی دروازه بان آلومینیومی بود و در ثبت 30 کلین شیت این تیم نقش اساسی داشت.

آلومینیوم شروع خوبی در لیگ داشته و به نظر می رسد همه چیز برای تیم شما خوب پیش می رود؟

دوست ندارم بی جهت از تیم خود تعریف کنم و نتایج همه چیز را به ما نشان می دهد. امسال واقعاً در همه پست ها نفرات خوبی داریم و رسول خطیبی هم تیم خیلی خوبی جمع کرده است که فکر می کنم با تصمیم سرمربی در پست هجومی بازیکن بگیریم. سال گذشته تیم خوبی داشتیم اما امسال فکر می کنم تیم قوی تر و منسجم تری خواهیم داشت. قدرت فنی تیم های ما با تیم های بزرگ لیگ برتر برابری می کند و نکته مهم دیگر وحدتی است که در تیم وجود دارد.

فکر می کنی پتانسیل گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان امسال را داری؟

تمام هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و انتظارات از تیم ما باید منطقی باشد. دوست داریم بهترین نتایج را برای رضایت هواداران و مردم اراک کسب کنیم. اگر این روند را ادامه دهیم، تا زمانی که مغرور نباشیم، قطعا مدعی سهمیه آسیا هستیم.

امسال هم مثل فصل قبل پرسپولیس را در اراک شکست دادی و مشخصا گربه سیاه این تیم هستی؟

ما فصل گذشته فقط یک باخت بد در خانه به سپاهان دادیم اما در آن مقطع به دلیل تغییرات در کادر فنی و برخی مشکلات تمرکز لازم را نداشتیم. در دیگر بازی هایی که مقابل تیم های بزرگ بازی کردیم آنها را اذیت کردیم.

شما در 4 بازی گلی دریافت نکردید و 3 کلین شیت داشتید. این بهترین شروع برای شما بود. درست است، واقعی؟

اگر تیمی گل نخورد، همه بازیکنان به خصوص بازیکنان دفاعی در آن شرکت می کنند. ما مدافعان خوبی داریم که عملکرد بسیار خوبی داشتند و خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم. امسال از نظر روحی و فنی بهتر از سال گذشته هستم و تجربه ام بیشتر شده است.

هدف اصلی شما در این فصل چیست؟

دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی همیشه نگاه منصفانه ای به تیم های لیگ برتری داشته باشد و تنها تیم های بزرگ و صاحب نام را دور هم جمع نکند. وقتی به تیم ملی رسیدم می توانم به بازی در فوتبال اروپا فکر کنم.

خیلی ها معتقدند استقلال نباید تو را از دست بدهد. از روزهایی که در استقلال بودید صحبت کنید.

من در حال حاضر دروازه بان آلومینیوم هستم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران است. دوست داشتم در استقلال بازی کنم اما هیچ وقت به من فرصت ندادند و به نوعی حق استقلال را از دست دادم. بازی های زیادی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که می توانست حداقل یک بار به من فرصت بازی بدهد، اما این اتفاق نیفتاد. یک روز به استقلال برمی گردم و پیراهن شماره یک این تیم را می پوشم.

دیدگاهتان را بنویسید