کری سنگین، مربی استقلالی پرسپولیس

کری سنگین، مربی استقلالی پرسپولیس

مجیدی که بعد از سال ها به عنوان بازیکن در استقلال حضور داشت، در پست های زیادی در این باشگاه کار کرد و در مقایسه با کاری که پرسپولیسی ها در دربی و بعد از آن انجام دادند، یکی از چهره های مورد علاقه هواداران محسوب می شد. داده شده، موضع می گیرد.

مجیدی می گوید: ابتدا در مورد خود دربی صحبت می کنم که متأسفانه با برد پرسپولیس به پایان رسید، اما به نظرم لیاقتش را نداشتند.

استقلالی ها تمام تلاش خود را کردند تا به دروازه حریف برسند و معتقدم این دیدار را با خوش شانسی به پایان رساندند. از صحنه گل و برخورد توپ به پای بازیکنمان که بگذریم، به نظر من در این بازی تصمیمی بود که آقای حیدری در همان دقایق ابتدایی گرفت و پنالتی قطعی استقلال را ندید. این پنالتی قطعا تاثیر بسیار مهمی در بازی داشت و می توانست مسابقه را کاملاً متفاوت از اتفاقات رخ داده باشد، اما اینطور نشد و بازی آنطور که پرسپولیس می خواست پیش رفت.

مجیدی در ادامه به انتقاد از رفتار برخی از چهره های پرسپولیس پرداخت و گفت: وقتی تیمی در این مسابقه پیروز می شود نباید مشت های خود را گره کند و خوشحالی خود را آنطور ابراز کند، مخصوصاً همانطور که گفتم بردی بود که خودش را داشت. کلمات و سنت های خاص

مجیدی در ادامه گفت: البته اعتقادی به ناراحتی هواداران فوتبال ندارم اما وقتی مشکلاتی را می بینم نمی توانم ساکت بمانم. طرفداران زیادی به صفحه من سر می زنند و از من در مورد اتفاقات و مسائل سوال می کنند و من چیزی برای گفتن ندارم. آنها از این حرکت (مشت های گره کرده) ناراحت هستند و به من می گویند اگر روی نیمکت استقلال بودی چه واکنشی نسبت به این صحنه نشان می دادی؟ در پاسخ به آنها باید بگویم که خوشبختانه در آن زمان نیمکت نشین نبودم وگرنه اتفاق بدی می افتاد.

سرمربی سابق استقلال در ادامه گفت: وقتی شب گذشته قرعه کشی جام حذفی انجام شد و استقلال و پرسپولیس در دو بازی مختلف مساوی شدند، ابتدا پشیمان شدم اما بعد امیدوار بودم که سومین دربی دو تیم در این فصل برگزار شود. در فینال برگزار می شود و پسران شایستگی خود را نشان می دهند و قطعاً در این دیدار شرایط مانند بازی قبلی نخواهد بود و داور با توجه بیشتری به زمین می آید بنابراین اتفاقات بازی قبل رخ نخواهد داد. تکرار شود فکر می کنم بازیکنان هم برای این مسابقه انگیزه زیادی داشته باشند و در بازی رودررو شایستگی خود را ثابت کنند و اجازه ندهند حریف در بازی رودررو از آنها دور شود.

وی در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی استقلال را بر اساس حریفان در سه بازی اخیر چگونه می بیند، گفت: طبیعتا شانس پرسپولیس از سایر تیم ها بیشتر است به خصوص اینکه بازی های راحت تری خواهند داشت. البته با بازی ای که از گل گهر دیدم به خصوص در نیمه دوم احتمالا پرسپولیس در تهران امتیاز می گیرد. البته بازی پرسپولیس در قائم شهر هم بازی سختی است و من شخصا آنجا بودم و جو آنجا را می دانم. با این حال، بازی با فلش سختی های خود را دارد. به نظر من قهرمان لیگ بین استقلال و سپاهان خواهد بود، هرچند پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارد. اما در مجموع قهرمان واقعی لیگ استقلال است و در دربی نتیجه باید به نفع استقلال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید