کری برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها فارسی است

کری برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها فارسی است

سهراب انتصاری در خصوص اختلاف 5 امتیازی پرسپولیس با تیم برتر لیگ برتر و اینکه آیا این موضوع کار پرسپولیس را برای قهرمانی سخت نمی کند، گفت: پرسپولیس در بازی های گذشته روند مثبتی در گلزنی داشت و این نیز باید باشد. در نظر داشته باشید بازی با گل‌گوتای سوریه برای هر تیمی سخت است و پرسپولیس در این دیدار نتیجه بدی کسب نکرد. معتقدم در دیدارهای آینده استقلال بیشتر از پرسپولیس کار خواهد کرد و الان هم می گویم پرسپولیس 90 درصد مدعی اول قهرمانی است.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید بازی خود را انجام دهد و توجهی به نتایج استقلال نداشته باشد. از طرفی باید بگویم استقلال هنوز روزهای بارانی نداشته است و هر تیمی در لیگ با افت موقتی مواجه خواهد شد. اگر استقلال در دو بازی گل نخورد باید دید با چه شرایطی روبرو خواهد شد.

انتصاری با مهم توصیف دربی پایتخت گفت: قطعا این دیدار نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس دارد. پرسپولیس برای این دیدار انگیزه دارد و به خوبی می داند که باید 3 امتیاز را بگیرد، اگر اتفاق دیگری بیفتد، قهرمان شدن پرسپولیس برایش سخت می شود.

حامد لک در خصوص عملکرد نه چندان خوب مهاجم سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: لک یکی از بهترین گلزنان لیگ ایران است و روزهای درخشانی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت اما نمی دانم چرا اینقدر فراز و نشیب داشت. سال لک با ادامه این فراز و نشیب ها جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست خواهد داد، ضمن اینکه حضور گوهری در پرسپولیس نیز می تواند تهدیدی برای لک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید