رقیب فرهاد مجیدی کری را برای استقلالی ها فراخواند

رقیب فرهاد مجیدی کری را برای استقلالی ها فراخواند

استقلال و فجر روز چهارشنبه باید به مصاف هم بروند اما این دیدار تحت تاثیر مناظره نظامی سیاوس یزدانی و حسین مرادمند بود. با این حال فاگرها که امسال اولین تیمی بودند که استقلال را در لیگ بیست و یکم متوقف کردند، امیدوارند در دیدار مقابل لیدر لیگ برتر نتیجه مثبت دیگری کسب کنند.

علی کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که قرار است تیمش روز چهارشنبه به مصاف استقلال برود به هواداران این تیم قول داد در دیدار مقابل استقلال تهاجمی و شجاعانه بازی کنند.

کلانتری وضعیت فجر شهید سپاسی را خوب توصیف کرد و گفت: تمرینات منظم و خوبی را دنبال کردیم. بازیکنانی که در نیم فصل اول به خدمت گرفتیم جزو بازیکنان خوب و با تجربه هستند که قطعا می توانند در آینده به پیروزی ما کمک کنند.» نتیجه خوب به رقبا کمک می کند.

وی گفت: همانطور که دیدید در بازی آخر مقابل نفت آبادان موقعیت های زیادی داشتیم و متاسفیم که نتوانستیم از این 6 موقعیت استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.

کلانتری افزود: شناخت خوبی از تیم پیشرو استقلال تهران داریم و بچه ها قطعا بازی بسیار خوبی مقابل آنها خواهند داشت و به هواداران تیم فوتبال فجر می گویم که بازی تهاجمی و شجاعی مقابل استقلال داریم. دستور کار و ما به هدف خود خواهیم رسید.

علی کلانتری گفت: متأسفانه تعدادی از بازیکنان ما همچنان مصدوم هستند و به بیماری امیکرون مبتلا هستند، اما سایر بازیکنان آماده و آماده دیدار با استقلال هستند.

سرمربی زردپوشان ادامه داد: روند تیم ماه رو به رشد است و قطعا روزهای خوب زیادی در انتظار تیم است. به جایگاه آنها در بالای جدول توجه خواهیم کرد و نخواهیم کرد و اولین شکست استقلالی ها را در این فصل تحمیل خواهیم کرد و این با تلاش بچه ها و تلاش آنها میسر می شود.

کلانتری در پایان گفت: فردا سه شنبه ساعت 13:30 به تهران پرواز می کنم و یک تمرین سبک در زمین شماره 2 آزادی انجام می دهم و روز چهارشنبه آماده بازی خواهیم بود و از آن همه شق آنها برای موفقیت تیم به خصوص اهالی رسانه تلاش می کنند و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید