کری سپاهان، سرمربی استقلال

کری سپاهان، سرمربی استقلال

خوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: مشتاقم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشم و بازی خوبی بین دو تیم خواهد بود. بازیکنان خوب و تیم های خوب بازی را جذاب می کنند. من همیشه گفته ام که چنین بازی هایی آسان نیستند، اما بازی از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. هر بازی داستانی دارد و داستان بازی فردا پس از سوت پایان مشخص خواهد شد. همه چیز را برای بازی فردا می گذاریم تا ببینیم چه می شود. من با این اشتیاق اینجا هستم تا فردا یک مسابقه زیبا را ببینم.

وی ادامه داد: من تنها کسی نیستم که دوست دارم بازی را از نزدیک ببینم و متاسفم که هواداران این کار را نمی کنند.امیدوارم هواداران تا پایان فصل به ورزشگاه بیایند چرا که آنها شایسته دیدن بازی تیمشان هستند. فوتبال بازی زیبایی است و حیف است که تماشاگران در ورزشگاه نباشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مورایس نیز مانند مورینیو در هنگام خداحافظی از تیمش احساساتی خواهد شد یا خیر؟ گفت: من دوست دارم با مردم کار کنم. رابطه ما با باشگاه قوی است و سه سال است که به نتایج خود رسیده ایم. جدایی هرگز آسان نیست. مورینیو بسیار احساساتی است و من هم مثل او هستم، اما نمی دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

مورایس درباره تقابل خود با ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: این دیدار همیشه یک بازی کلاسیک بوده و نمی توان گفت دوئل بین مربیان است. مربیان در زمین بازی نمی کنند، بازیکنان بازی می کنند. ما فقط تاکتیک ارائه می دهیم. فردا شاهد یک دیدار زیبا خواهیم بود چرا که بازیکنان دو تیم با کیفیت هستند. من برای خودم اینجا نیستم، برای بازیکنانم اینجا هستم.

وی درباره شایعه جدایی شهریار مقانلو از تیمش گفت: این پیشنهاد رسمی برای بازیکنم روی میز من نیامده اما باید در مورد پیشنهادات صحبت کنیم. هر بازیکنی آینده ای دارد و ما باید در مورد آن صحبت کنیم. در تمام دنیا و در همه چیز باید مثبت صحبت کنیم. مدیریت من به گونه ای است که سود را برای همه در نظر می گیریم.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت استقلال گفت: استقلال تیمی کاملا متفاوت نسبت به قبل است. من 6 ماه است که با این تیم کار می کنم و با روز اول متفاوت است. نمی توانم بازی فردا را پیش بینی کنم اما تنها آرزوی من یک بازی خوب از نظر رقابت و جذابیت است.

وی درباره احتمال خروج ساپینتو از نیمکت استقلال گفت: فوتبال بازی اتفاقات است. من بهترین ها را برای همه می خواهم. این در دست من نیست که مردم بخواهند برخی را تغییر دهند. برای خودم و سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

مورایس درباره مصدومان تیمش گفت: بازیکنی نداریم که مصدوم باشد. همه سالم و آماده هستند. فقط علی کی خسروی دروازه بان ما مصدوم است.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی سپاهان گفت: بازیکنان از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما نمی دانم فردا کجا خواهیم بود و آینده هیچکس مشخص نیست.

سرمربی سپاهان درباره انتخاب روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: مارتینز مربی سطح بالایی است. من از فدراسیون فوتبال پرتغال و همچنین فدراسیون فوتبال ایران حمایت می کنم. من از هر کسی که برای تیم ملی ایران انتخاب شود حمایت خواهم کرد. فدراسیون پرتغال ثبات دارد و نمی داند چه می خواهد. انتظارات از تیم ملی پرتغال زیاد است و به هر حال این تصمیم گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید