کری درباره سپاهان و پرسپولیس؛ استقلال باز هم مدعی اول قهرمانی است

کری درباره سپاهان و پرسپولیس؛  استقلال باز هم مدعی اول قهرمانی است

ایمان عالمی مربی فعلی تیم هوادر درباره شرایط تیمش برای شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: هوادار یکی از تیم های خوب این فصل لیگ برتر است. عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات خوب بود زیرا 70 درصد بازیکنان قبلی ابقا شدند و چند بازیکن برای رفع نقاط ضعف وارد شدند تا برای شروع لیگ برتر آماده باشیم.

وی افزود: هوادار امسال با ساکت الهامی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و جایگاه خوبی در جدول خواهد گرفت.

عالمی در پاسخ به این سوال که الهامی خیلی زود عصبانی می شود، گفت: آقای الهامی چنین شخصیتی ندارد و به راحتی عصبانی نمی شود. فشار مربیگری خیلی زیاد است و خیلی از مربیان بدتر از این کار کرده اند. در مجموع آقای الهامی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است.

مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص شرایط استقلال در فصل جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و با توجه به قهرمانی فصل گذشته و حفظ بازیکنان اصلی، بازیکنانی برای تقویت تیم اضافه شده اند تا قدرت بیشتر شود. از این تیم در بازی دوستانه با استقلال ساپینتو سرمربی پرتغالی این تیم را با انگیزه دیدم که جالب بود.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل هم ترکیب کاملی دارد و فکر می کنم همچنان مدعی اول قهرمانی است. آبی ها در بازی دوستانه نشان دادند که هماهنگی خوبی دارند. در کل بازی با این تیم سخت است.

عالمی در پایان تصریح کرد: اولین بازی استقلال مقابل سپاهان بسیار مهم است اما در صورت پیروزی استقلال این تیم می تواند در مسیر قهرمانی قرار گیرد. سالاپینتو با برد در این دیدار در دیدارهای بعدی با فشار کمتری به میدان خواهد رفت. اگر استقلال در 5 بازی ابتدایی به نتایج مطلوب دست پیدا کند، می تواند راهی قهرمانی شود و فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید