به این ترتیب پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

به این ترتیب پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس درباره اتفاقات فدراسیون و تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه تا زمانی که فدراسیون فوتبال کشورمان ساماندهی نشده است باید منتظر چنین ناهماهنگی و حتی بلاتکلیفی در تیم ملی باشیم. . طبیعی است که بازیکنان به دو دسته تقسیم شوند و نتوانند برای سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند. اگر فدراسیون فوتبال کشورمان رهبری قوی داشت هرگز چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.

وی افزود: نمی دانم چرا اسکوچیچ ابتدا به دلیل مشکلات فنی از تیم ملی اخراج شد و بعد از چند روز او را در پست خود نگه می دارند.این رفتارها حواشی تیم ملی را دو چندان می کند.

نوری ادامه داد: اسکوچیچ عملکرد بدی با تیم ملی نداشت و در حالی که تیم ملی با ویلموتس در آستانه حذف بود، با عملکرد قابل قبولی با تیم ملی به جام جهانی صعود کردیم. شاید خیلی ها معتقد باشند که گروه ایران خیلی راحت بود اما ما در فوتبال گروه آسانی نداریم. حتی اگر مسئولان می خواستند او را اخراج کنند، باید بعد از راهیابی به جام جهانی که مدت ها پیش بود، با احترام او را حذف می کردند.

هافبک سابق تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی در فاصله 4 ماهه مانده به جام جهانی قطر شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد و این تیم باید مورد حمایت همه جانبه دولت، مردم و رسانه ها قرار گیرد. در حال حاضر کار اسکوچیچ با تیم ملی بسیار سخت شده و ارزش او از تیم ملی کم شده است، بنابراین باید علاوه بر کریم باقری، یک مربی ایرانی دیگر را در کنار اسکوچیچ قرار دهند تا بازیکنان برای جهانیان متحدتر شوند. جام.

هافبک و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم نیز می گوید: پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی شروع خوبی داشت و بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفت که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم را داشتند اما نمی دانم چرا این روند خوب متوقف شد. تیم گل محمدی تنها به بازیکن در خط حمله نیاز دارد و اگر یکی دو گلزن به تیم اضافه شود پرسپولیس در همه زمینه ها کامل می شود و مدعی اول قهرمانی لیگ برتر است.

نوری که این فصل دستیار مهدی تارتار در تیم ذوب آهن است، درباره این تیم نیز می گوید: ذوب آهن با توجه به بودجه ای که داشت بازیکن جذب کرد. این تیم در فصل گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرد و در این فصل با حفظ اسکلت تیم بازیکنانی را برای رفع نقاط ضعف وارد کردند و فکر می کنم ذوب آهن در این فصل حرفی برای گفتن دارد و جزو تیم های بالای جدول خواهد بود. بود .

دیدگاهتان را بنویسید