مدعی اول قهرمانی؛ استقلال یا پرسپولیس؟

مدعی اول قهرمانی؛  استقلال یا پرسپولیس؟

فرد ملکیان درباره عملکرد استقلال در شش هفته رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال در این فصل مربی جدیدی را به خدمت گرفت و این مربی خارجی به دلیل اینکه فوتبال ایران را نمی شناسد به مدتی برای موفقیت نیاز دارد.

وی افزود: با گذشت چند هفته شناخت ساپینتو از فوتبال ایران بیشتر شد و در دیدار مقابل نساجی نشان داد که علاقه زیادی به فوتبال هجومی دارد. استقلال در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و 3 گل به ثمر رساند و چند گل دریافت نکرد اما سبک بازی او عالی و تماشاگر پسند بود.

ملکیان در ادامه خاطرنشان کرد: دانستن ترکیب ثابت برای یک مربی بسیار مهم است و ساپینتو هم ترکیب ثابت تیم را پیدا می کند. استقلال بازیکنان خوبی دارد و مطمئنم این مربی پرتغالی این هنر را دارد که همه بازیکنان را به بازی وادار کند.

وی گفت: استقلال هر فصل مدعی عنوان قهرمانی است و در دیدار مقابل نساجی مازندران نشان داد که مدعی اول قهرمانی است و با توجه به ارقامی که در ترکیب حضور دارند آبی ها می توانند 3 امتیاز بالای جدول را کسب کنند. جدول و مقام اول را به خود اختصاص دهد

مهاجم سابق آبی ها در مورد ساپینتو توضیح داد: همانطور که گفتم ساپینتو عاشق فوتبال هجومی است و در نیمه مربیان نشان داد که حریف را به خوبی آنالیز می کند. او در این تعطیلی لیگ برتر نقاط ضعف تیم را برطرف می کند تا استقلال در شرایط خوبی بازی کند. من ساپینتو را مربی باتجربه و فنی می دانم و مطمئنم با استقلال موفق خواهد شد.

ملکیان در پایان به لیست جدید کی روش و ترکیب دو مهاجم استقلال اشاره کرد و گفت: مربیگری سلیقه ای است و باید به نظر کی روش احترام گذاشت، اما کایدی و محبی جزو بهترین های فوتبال ایران هستند، می توانستند باشند. در لیست کی روش

دیدگاهتان را بنویسید