اولین مدعی قهرمانی مشخص شد؛ استقلال، پرسپولیس یا سپاهان؟

اولین مدعی قهرمانی مشخص شد؛  استقلال، پرسپولیس یا سپاهان؟

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قرعه کشی لیگ برتر و شرایط آبی پوشان گفت: فکر می کنم استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرد و در کنار جذب کادر فنی خوب و با تجربه انتخاب شد. بازیکنان تاثیرگذار این را نشان می دهد یعنی باشگاه با برنامه ریزی به استقبال فصل جدید می رود. ساپینتو ثابت کرده مربی سخت کوشی است و از تمرینات مشخص است که بازیکنان هم سرحال هستند.

مدافع سابق آبی پوشان درباره دیدار حساس استقلال مقابل سپاهان در هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: هر دو تیم مدعی جدی قهرمانی روی کاغذ هستند استقلال کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد اما اگر در این بازی پیروز شود. آنها گام بلندی را به سمت رهبری آغاز خواهند کرد، زیرا بعد از این مسابقه 3-4 مسابقه آسان تری در انتظار آبی پوشان است تا رهبر شوند.

وی درباره سپاهان نیز گفت: سپاهان سرمایه گذاری خوبی انجام داده و کادر فنی مطمئنی به این تیم اضافه شده است. به نظرم سپاهان امسال هم مدعی است، اما در این بازی هفته اول، نتیجه هر چه باشد، شاید تاثیر زیادی در پیشرفت هر دو تیم داشته باشد، اما مطمئنا می تواند شروعی عالی برای هر دو تیم باشد.

بیانی در پایان گفت: اگر استقلال در 4 هفته اول 10 امتیاز کسب کند، سرآمد خواهد بود و با توجه به روحیه ای که به دست می آورد، دیگر برتری را از دست نخواهد داد. این فصل رقابت بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان است اما از آنجایی که آبی پوشان کمترین تغییر را در ترکیب خود داشته اند، تیم ساپینتو را مدعی اول قهرمانی می دانم و پرسپولیس و سپاهان برای کسب مقام دوم مبارزه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید