تیم ساپینتو اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی است

تیم ساپینتو اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی است

یدالله اکبری درباره شرایط استقلال برای بازی مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: استقلال در مسجد سلیمان بازی خوبی مقابل تیم نفت انجام نداد و با وجود اینکه تیم ساپینتو مهره های زیادی دارد اما بدیهی است که این مربی همچنان ترکیب اصلی تیم شما را نمی شناسد.

وی افزود: فکر می کنم مشکل استقلال در خط هافبک است و اگر خط هافبک استقلال خط هافبک را در اختیار بگیرد می تواند حمله تیم را خطرناک کند و مهاجمان از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند و گل بزنند. در بازی با نفت مسجد سلیمان، مهاجمان توپ های خوبی به دست نیاوردند تا دروازه حریف را تهدید جدی کنند.

پوشان هافبک سابق آبی ها ادامه داد: اگر قرار است استقلال موفق شود باید برنامه های کادرفنی برای خطوط مختلف دقیق تر باشد و تیم ها را دست کم نگیرد. انتظار هواداران استقلال این است که این تیم امسال یکی از مدعیان قهرمانی باشد. امیدوارم استقلال از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

اکبری در پایان به دیدار هفته پنجم لیگ برتر مقابل پیکان اشاره کرد و گفت: این دیدار برای استقلال بسیار مهم است و برنده باید زمین را ترک کند. استقلال تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و با ناآشنایی ساپینتو با تیم و حریفان، مدتی طول می کشد تا استقلال پا در مسیر موفقیت بگذارد. او در بازی با پیکان استقلال نیاز به کسب هر 3 امتیاز دارد تا با 10 امتیاز شرایط خوبی در جدول پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید