اولین حضور تیم کشتی چهارمحال و بختیاری در لیگ کشور/تیم کشتی استان مدعی جایگاه خوبی در این رشته است.


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884310

مسعود میرزایی گفت: چهارمحال و بختیاری برای اولین بار است که تیم کشتی مستقل دارد و علاقه مندان به این رشته ورزشی در قالب تیم هایی از استان های دیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود میرزایی عضو تیم کشتی اطمینان کایان شهرکرد در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: مسابقات کشتی که در شهرکرد برگزار شد لیگ یک کشور نام گرفت و هر تیمی که در لیگ برتر شرکت کند باید در این مسابقات شرکت کند.


وی با اشاره به اینکه شهرکرد میزبان دور اول و استان تهران میزبان دوره معکوس بود، افزود: این مسابقات با حضور 17 تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار شد.


یکی از اعضای هیات کشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از تیم های شرکت کننده از مسابقات انصراف داد، ادامه داد: گروهی که تیم این استان در آن قرار گرفت یکی از سخت ترین گروه های این مسابقات با حضور تیم هایی مانند بود. اندیمشک.تهران و گچساران.


میرزایان بیان کرد: دور اول مسابقات کشتی فرنگی از 6 تیرماه آغاز شد، دور دوم مردادماه و فینال و رده بندی 14 شهریور برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: سه استان دیگر میزبان گروه های دیگر هستند، در واقع شهرکرد میزبان یک گروه چهار تیمی با حضور تیم های کشتی چهارمحال و بختیاری بود که پس از پایان مسابقات تیم های برتر به مرحله بعد صعود می کنند.


در ادامه کیان شهرکرد از اعضای هیات کشتی زازات سازه افزود: برگزاری لیگ امتیازات زیادی برای کشتی گیران دارد که از جمله آنها می توان به تامین منبع درآمد اعضای هیات کشتی اشاره کرد و دیگر اینکه مسابقات لیگ است. قبل از مسابقات قهرمانی کشور هستند و ورزشکاران را برای این مسابقات آماده می کنند


میرزایان تصریح کرد: بسیاری از کشتی گیران سرشناس که اکنون در تیم ملی حضور دارند و افتخارآفرین هستند، کار خود را از لیگ کشتی آغاز کردند.


وی در خصوص آمادگی و شرایط تیم کشتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تیم این استان با وجود حضور کشتی گیرانی از استان های خوزستان، شیراز، مازندران و چهارمحال و بختیاری مدعی است که می تواند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشد. عناوین و تجربه


یکی از اعضای تیم کشتی چهارمحال و بختیاری افزود: رقیب جدی تیم کشتی چهارمحال و بختیاری جزو چهار تیم گروه ما بود که از تمامی اعضای خود با عنوان جهانی و المپیک استفاده کرد.


میرزایان ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم کشتی چهارمحال و بختیاری از 28 تیرماه آغاز شد.


وی تاکید کرد: تا جایی که اطلاع دارم چهارمحال و بختیاری برای اولین بار است که تیم کشتی مستقل دارد و علاقه مندان به این رشته ورزشی در قالب تیم هایی از استان های دیگر به رقابت پرداختند.


در ادامه کیان شهرکرد عضو هیئت کشتی زازات سازه افزود: هر تیم می تواند 25 نفره باشد اما 20 نفر می توانند در مسابقات شرکت کنند و تیم استان چهارمحال و بختیاری نیز با 20 نفر و دو نفر در لیگ کشتی حضور دارد. افراد در هر وزنی


میرزایان ادامه داد: سرمربی تیم کشتی چهارمحال و بختیاری برای حضور در لیگ کشتی بهروز جمشیدی از قهرمانان این رشته و ملی پوش سابق و همچنین محسن رئیسی، علیرضا خسروی، مدرسی و … بود. مربیان این تیم


وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرکرد و ارتفاع آن از سطح دریا، حضور ورزشکاران و همچنین نظم خوبی که در تیم حاکم بود، امیدواریم بتوانیم در مسابقات لیگ کشتی به خوبی بدرخشیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید