شهر کورد است. چهارمحال و پیشانی استان بختیاری/ رونق این شهرستان همه نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908958

میرزایی گفت: شهرکرد در خط مقدم استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و در صورت رونق کل استان را تحت تاثیر قرار می دهد. باید به سمت عدالت محوری، ساماندهی شهر، استفاده از نیروهای جوان در مدیریت شهری، تعامل با همه نهادهای استانی و … باشد. در دستور کار شهردار و شورای اسلامی شهر باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با انتخاب شهردار شهرکرد توسط اعضای شورای اسلامی شهرکرد، مردم به این سمت پرداختند. امیدی به توسعه رکورد شطرنج شهری داده است.

وی با اشاره به اینکه مردم این شهر را به عنوان امانت در دست شورا و شهردار قرار داده اند، تصریح کرد: مردم امیدوارند شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی خدمتی ماندگار از خود بر جای بگذارند چرا که زمان خدمت است. محدود است، بنابراین فرصت از دست رفتن و واگذاری مدیریت به شخص دیگری را تا سه سال نادیده می گیریم.

حسین میرزایی با بیان اینکه شهرداران باید رابطه پایدار را ترک کنند، اظهار داشت: شهردار و اعضای شورای اسلامی باید برای خدمت به مردم با یکدیگر هم افزایی، اتحاد، همکاری و تعامل داشته باشند تا بتوانند در پیشرفت کار تاثیر بسزایی داشته باشند. شهر بودن

وی اذعان داشت: شهرداری به دلیل نوع ارتباطی که با مردم دارد، اگر کوچکترین شلختگی در کارشان داشته باشند باعث بی احترامی به مشتریانشان می شود و همین تاثیر را روی مردم می گذارد و آنها را نگران توسعه می کند. از شهر

حسین میرزایی با اذعان به اینکه شورای اسلامی شهر و شهردار باید با برنامه و در راستای خدمت به مردم کار کنند، گفت: داشتن برنامه و انگیزه برای شهردار باید مهمترین موضوع و خدمت به مردم باشد. او باید برنامه محور و آینده نگر باشد تا محور نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه دانش در مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، گفت: اگر شهردار و شورا از دانش برای حل مشکلات شهر استفاده می کردند، شاهد پیشرفت هر چه سریعتر شهر بودیم.

حسین میرزایی جذب سرمایه گذاری را برای رونق شهرستان بسیار مهم می داند و ادامه می دهد: در صورت رونق شهرکرد در پیشرفت و توسعه استان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری پیشتاز است و در صورت رونق کل استان را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: عدالت محوری، ساماندهی شهرستان، استفاده از نیروهای جوان در مدیریت شهری، هم افزایی با همه نهادهای استانی و . .. در دستور کار شهردار و شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه مقاطع سازی در پیشرفت و تعالی هر یک از گروه ها تاثیر جدی دارد، تصریح کرد: اگر خواهان پیشرفت و تعالی شهرمان هستیم باید به سمت تعامل با استان، هم افزایی و تعامل با همه نهادهای استانی در طرح حرکت کنیم. و شوراها باید در نظر داشته باشند، انضباط مالی نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نوآوری و خلاقیت آثار قدیمی باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: توسعه فضای سبز، توسعه فضای فرهنگی و توجه به مسائل آموزشی بخشی از انتظارات ما از شهردار و شوراهای اسلامی است.

حسین میرزایی معتقد است که جای آموزش شهروندی در شهرداری خالی است و گفت: باید نگاه ویژه ای به موضوع آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: مبارزه با فساد، آماده سازی پایه های شهر هوشمند، توجه به ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که شهردار و شورای اسلامی شهر باید به آن توجه کرده و زمینه را برای آن فراهم کنند. مردم.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: شهردار و رهبران اسلامی باید به موضوع دانش بنیان توجه کنند تا بتوانند با هزینه کم و بازدهی بالا شهر را مدیریت کنند، درآمد پایدار را هدف قرار دهند و به انواع توسعه شهری و اکوتوریسم توجه کنند. .

وی ادامه داد: باید به تقویت زیرساخت های مدیریت بحران شهرستان، کنترل آب های جاری و افزایش ایمنی شهر توجه شود. و آنها را به دشت رکورد شطرنج هدایت کرد تا از ریزگردها جلوگیری کند و دشت رکورد شطرنج را بازسازی کند.

حسین میرزایی تصریح کرد: اگر خواهان پیشرفت و تعالی در روستا، بخش، شهر، شهر و در نهایت استان هستیم یک راه وجود دارد و آن اتحاد، هم افزایی و دوستی شورا و شهردار است. جایی که هم افزایی و وحدت وجود دارد، پیشرفت وجود دارد، جایی که اختلاف وجود دارد، گروه شکست خواهد خورد.

وی یادآور شد: باید در مجموعه شهرداری وحدت و هم افزایی بین شورای اسلامی و مجموعه شهرداری وجود داشته باشد. اگر بخواهیم به مردم شهرکرد خدمت کنیم باید با هم افزایی پیش برویم چرا که سوء تفاهم ها تسریع کننده پیشرفت شهر است.

حسین میرزایی در پایان اذعان داشت: استان چهارمحال و بختیاری باید به جایگاه واقعی خود برسد و همچون خورشید بدرخشد. تنها چیزی که مانع می شود سوء تفاهم و اختلاف نظر است. باید به سمت هم افزایی حرکت کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد تقدیر و محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد معرفی شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید