بیش از 49 هزار خانوار در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840494

علی نصیری گفت: جمعیت خانوارهای تحت پوشش این سازمان در این استان 49 هزار و 544 نفر، جمعیت تحت پوشش فردی 96 هزار و 413 نفر و مجموع مستمری بگیران این سازمان در این استان 14 هزار و 739 نفر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نصیری رئیس کل دارایی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: سازمان اجتماعی با توجه به وظایف خود در حوزه های مختلف فعالیت می کند.
وی افزود: پوشش فعالیت های اجتماعی از قبل از تولد انسان آغاز می شود و تا پس از مرگ او ادامه می یابد. فعالیت‌های سازمان اجتماعی فقط مربوط به یک گروه خاص نیست و عموم مردم را درگیر می‌کند.»
رئیس بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حوزه توسعه، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی برای همه افراد جامعه حائز اهمیت است، ادامه داد: فعالیت های این اداره کل بر ارتقای سلامت روان و کاهش آسیب های اجتماعی است. .. انجام شده.
نصیری گفت: بیش از 50 فعالیت محوری که هر کدام حساسیت های خاص خود را دارد از وظایف بهزیستی است.
وی در خصوص برخی فعالیت ها و پیگیری های قابل توجه در سال 1400 خاطرنشان کرد: از جمله این موارد می توان 6 میلیارد تن اعتبار را از محل مصوبه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان برای ایجاد اشتغال ردیابی و جذب کرد. زنان خانوار و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی.«برای پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد.
رئیس بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: پیگیری وام مستمری برای مردم آن سوی مرزها، ایجاد اشتغال و تامین مسکن علاوه بر وام، تجلیل از 44 فعال قرآنی و قرآنی و اهدای 150 نفر از معلولان کالسکه با همکاری حضرت امام خمینی (ره) راه) به جامعه هدف از دیگر فعالیت های انجام شده در سال گذشته است.
نصیری در خصوص آمار و اطلاعات عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: جمعیت خانوارهای تحت پوشش این سازمان 49 هزار و 544 نفر، جمعیت تحت پوشش فردی 96 هزار و 413 نفر و تعداد کل بازنشستگان این سازمان در این استان است. 14400. 739 نفر.
وی افزود: همچنین 594 مرکز دولتی و غیردولتی و 327 مرکز غیردولتی در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.
رئیس بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد کارکنان مراکز غیردولتی مرتبط با این سازمان 2 هزار و 136 نفر، مراکز مثبت زندگی 36 نفر و تعداد پرونده های منصوب به مراکز مثبت زندگی 14 هزار و 88 نفر است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید