سه دهک کم درآمد بیمه رایگان شدند/ 530 هزار نفر در استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی افزود: بیمه سلامت از سوی دولت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر معرفی شد، یعنی. افرادی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی یا نیروهای مسلح نیستند باید با هزینه کمتری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

معاون بیمه سلامت اداره کل بیمه سلامت استان قزوین با اشاره به راه های مختلف تحت پوشش بیمه سلامت گفت: بیمه راه های مختلفی دارد که سریع ترین راه برای مراجعه به باجه های منتخب است. قرارداد با سازمان بیمه سلامت

فولادی ها گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت مدارک خود که کارت ملی سرپرستان خانوار و اعضای زیر مجموعه است به دفاتر پیشخوان مراجعه و از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.


بیمه درمانی فقط در مراکز بهداشتی عمومی قابل استفاده است

وی ادامه داد: تاکنون این بیمه برای همه متقاضیان رایگان بود و همه مشتریان به صورت رایگان از این بیمه استفاده می کردند اما طی تصویب این هفته تنها سه دهک اول پایین درآمدی می توانند به مدت یک سال از خدمات رایگان بهره مند شوند و مابقی باید درصد معینی داشته باشد «به عنوان حق بیمه سالانه پرداخت کنید.

معاون بیمه سلامت اداره کل بیمه سلامت استان قزوین با بیان اینکه بیمه سلامت فقط در مراکز درمانی دولتی قابل استفاده است، تصریح کرد: بیمه سلامت تنها بر خدمات درمانی متمرکز است و به عنوان بیمه اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه مسلح نیروها و غیره خدمات بیمه بازنشستگی وجود ندارد بنابراین هزینه کمتری دارد.

فولادسازان خاطرنشان کردند: وزارت رفاه و سامانه هدفمندسازی یارانه ها این اختیار را دارد که هر فرد یا خانواده هر دهک را در سایت ویژه ای که توسط وزارت رفاه اجتماعی بررسی می شود و دهک هر فرد را اعلام می کند، مکان یابی کند.

وی افزود: بیمه نامه به شخصی تعلق می گیرد که ایرانی باشد و تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشد. این نوع بیمه نامه الکترونیکی بوده و کلیه مراحل عضویت با کد ملی هر فرد انجام خواهد شد.

معاون بیمه سلامت اداره کل بیمه سلامت استان قزوین گفت: افراد تحت پوشش بیمه سلامت می توانند با مراجعه به مراکز درمانی دولتی معادل کتاب های دیگر از این بیمه بهره مند شوند.


برای اعضای تحت پوشش بیمه درمانی یک پزشک خانواده تعیین کنید

استیلرز گفت: در طرح بیمه سلامت همگانی برای بیمه شدگان، پزشک خانواده تعیین می شود که حدود یک دهم کسورات معمول سایر حسابداران را پرداخت می کند که در واقع به نفع پزشکان بخش خصوصی در قالب پزشک شهرستان و نظام ارجاع خواهد بود.

وی افزود: به عنوان مثال اگر کسر دندانپزشکان عمومی در بازار حدود 60 جلد باشد، مشمولان بیمه همگانی با مراجعه به پزشک خانواده حدود 6000 تن به ازای هر دهک پرداخت می کنند.

معاون بیمه سلامت اداره کل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: علاوه بر این در صورت نیاز به آزمایشگاه می توانید به همان نسخه الکترونیکی مراجعه کرده و خدماتی معادل سایر کتاب ها در مراکز خصوصی دریافت کنید.

استیلرز اذعان می کند: بیمه شدگانی که نیاز به سطوح بالاتر مانند پزشک متخصص، آزمایشگاه دارای بیمارستان دارند نیز می توانند از طریق پزشک خانواده مراجعه کرده و معادل سایر کتاب ها را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: پزشک خانواده بر اساس آنچه که تعریف شده ممکن است شامل پزشکان عمومی و سایر تخصص های مرتبط مانند داخلی، اطفال و فوریت های پزشکی باشد که بخواهند با بیمه سلامت همکاری کنند.

معاون بیمه سلامت اداره کل بیمه سلامت استان قزوین گفت: بیمه سلامت برای پزشکان خانواده یک شیفت یا دو شیفت سرانه تا سقف دو هزار نفر پرداخت می کند و هر نفر می تواند با میزان معینی درمان خود را انجام دهد. کسر.

فولادی ها افزود: علاوه بر این گزارش پزشک خانواده در خصوص دو بیماری شایع دیابت و فشار خون در حال ارائه است و جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در حال پایش است.

وی گفت: طرح و سامانه راهنمایی پزشک خانواده سال هاست در صندوق بیمه روستایی در سطح مراکز بهداشتی و درمانی عمومی و دانشگاه پزشکی روستایی اجرا می شود و دولت سرانه به آنها پرداخت می کند.


برای دهک چهارم 10 درصد حق بیمه پرداخت کنید

به گزارش سامانه وزارت رفاه، معاون بیمه سلامت اداره کل بیمه سلامت استان قزوین گفت: پرداخت حق بیمه از 1 تا سیصد درصد رایگان، دهک چهارم 10 درصد در سال است. دهک های پنجم و ششم 25 درصد، دهک های هفتم و هشتم 50 درصد و دهک های نهم و دهک 100 درصد تعریف شده اند.

فولادی ها در پایان گفت: 530 بیمه شده تحت پوشش در صندوق های مختلف کارکنان دولت، دهقانان و شهرستان های زیر 20 هزار نفر، سایر اقشار و ارگان های مختلف از جمله جانبازان، بسیجیان، دانشجویان خارجی، ایرانیان از بیمه سلامت داریم. سرمایه ‘.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید