پلیس: متاسفانه حجم اسلحه در پایتخت اندکی افزایش یافته است/ قطعا امنیت را تحت تاثیر قرار می دهد

پلیس: متاسفانه حجم اسلحه در پایتخت اندکی افزایش یافته است/ قطعا امنیت را تحت تاثیر قرار می دهد

روز نو: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش حجم سلاح در پایتخت خبر داد و بر لزوم تشدید مجازات افراد مرتبط با سلاح تاکید کرد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح «قدرت» در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح ترافیک شبانه ممنوعیت و نحوه اجرای طرح ترافیک، گفت: انجام دادیم.

وی ادامه داد: در خصوص اجرای طرح ترافیک با افزایش ساعات در گزارشی که دریافت کردیم مشخص شد که تا حدودی در کاهش ترافیک هسته مرکزی موثر است و در گام دوم این طرح توسط 6: 30 تا 19 ساعت که امیدواریم در کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک موثر باشد.

رحیمی در پاسخ به سوال ایسنا درباره استفاده از سلاح در پایتخت و یافته های آن گفت: متاسفانه حجم تسلیحات در پایتخت اندکی افزایش یافته و این موضوع را به مسئولان و ارگان های مربوطه گزارش داده ایم. “

رحیمی افزود: ما معتقدیم در تمامی جرایم مربوط به سلاح از جمله سلاح، یعنی. سلاح های جنگی، بشکه های کوتاه، بشکه های بلند و غیره، مجازات مجرمان و همه افراد مرتبط با سلاح باید شدیدتر باشد.»

رحیمی افزود: همانطور که گفتم اعلام کرده ایم که حجم افزایش یافته و جریمه های این امر باید افزایش یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش سلاح در پایتخت خلأ امنیتی هم دارد یا خیر؟ وی گفت: موضوع مشابهی نیز مطرح شده است و این موضوع قطعا در امنیت تاثیر خواهد داشت.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره مجموع جرایم افراد، گفت: زمانی که فردی را دستگیر می کنیم، تمام جرایم و سابقه جرایم او را در پرونده او ثبت می کنیم و در نهایت بر عهده قاضی است که در این مورد نظر خود را اعلام کند. نگرش.”

رحیمی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر برخورد با جرایم بین شهری در تهران نیز گفت: برخورد با خودروهای لوکس و گران قیمت دوردست که متأسفانه ساخت دست بشر هستند و هر شب در برخی محله ها یا برخی از شب ها و مناطق خاص حضور دارند خودروهای خود را نشان می دهند. این کار همیشه توسط پلیس انجام می شود و این طرح ادامه دارد. متأسفانه این افراد برای شهروندان به ویژه ساکنان این مناطق مزاحمت ایجاد می کنند و پلیس با آنها برخورد می کند.

رحیمی ادامه داد: تاکید کردیم که در صورت مشاهده چنین خودروهایی در مرحله اول خودرو را برای مدت طولانی توقیف می کنیم و در صورت توقیف مجدد خودرو، متلاشی نمی شویم و همچنین خودرو، راننده را نیز توقیف می کنیم. نیز بررسی خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید