خدمت رسانی به 11 گروه فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری / آموزش و پرورش با خیریه ارتباط خوبی دارد.


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835862

افشین امیریان گفت: 11 گروه فرهنگی در مناطق کم برخوردار خدمت رسانی می کنند که تاکنون اقدامات قابل تقدیری انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با تبریک هفته معلم گفت: در آستانه آغاز هفته معلم و گرامیداشت این ایام هستیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم مطالعه کتاب های شهید مطهری شناخته نمی شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی بتوانیم با برنامه ریزی فرهنگی با فرهنگیان آشنا شویم.
امیریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: 11 گروه فرهنگی در مناطق فقیرنشین مشغول خدمت هستند که تاکنون اقدامات ستودنی انجام داده اند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش ارتباط خوبی با خیریه دارد، گفت: تلاش ما بر این است که در همه شهرستان ها خیریه ایجاد شود.
امیریان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که عدالت آموزشی محقق شود و مراکز محرومیت زدایی از همه امکانات اعم از سالن های ورزشی و چمن بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی ما این است که یک برنامه چهار ساله تدوین کنیم و بتوانیم در این مدت ریل را جابه جا کنیم.
امیریان یادآور شد: در حوزه آموزش هر فردی که وارد می شود باید تلاش کند و بتواند نقاط قوت را شناسایی و برای رفع نقاط ضعف تلاش کند.
وی با اشاره به اینکه مدارس پس از دو سال درگیری با کرونا بازگشایی شده است، گفت: رسانه ها باید از آموزش و پرورش حمایت کنند و برای آگاهی بخشی به حضور دانش آموزان در مدارس تلاش کنند.
امیریان با تاکید بر اینکه امروز بازگشایی مدارس مرهون رهنمودهای رسانه ای است، گفت: تاج معلمان ثابتی برای کل جامعه است و مردم فراز و نشیب معلمی با این همه دانش آموز را درک کرده اند.
وی با بیان اینکه مجازی سازی مدارس مشکلاتی از جمله کم کاری، چاقی، استرس و … را به دنبال داشت، یادآور شد: مدارس باید بازگشایی می شدند و این بازگشایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد.
امیریان با بیان اینکه حدود دو سال است که مهارت های اجتماعی مشکل ساز شده است، گفت: تمام تلاش همکاران ما بر آموزش مهارت های جدید به دانش آموزان است.
وی در پایان به برنامه های هفته معلم اشاره کرد و گفت: 60 برنامه در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید