راه اندازی 11 کلانتری نوروزی در چهارمحال و بختیاری / خدمت رسانی بیش از 2000 افسر کلانتری 1400


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815685

سردار منوچهر امان اللهی به استقرار 11 کلانتری در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: تلاش ماموران انتظامی استان برقراری امنیت و ایجاد آسایش برای مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون سرقت ها در این استان 4 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه دستگیری سارقان و انهدام باندهای سرقت به ترتیب با افزایش 6 درصدی و 76 درصدی همراه بود، خاطرنشان کرد: 34 منزل و فروشنده مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با مواد مخدر پلمب شدند.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف بیش از 3 هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 637 نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شده اند.
امان اللهی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، افزود: کشفیات قاچاق در استان از ابتدای امسال تاکنون 1193 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته افزایش درصدی داشته است. “ارزش واقعی آن افزایش یافته است.
وی ارزش ریالی جرایم اقتصادی کشف شده در چهارمحال و بختیاری را یک میلیارد و 283 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این موضوع نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری به برخورد قانونی پلیس شهرکرد-اصفهان با تاکسی های شخصی اشاره کرد و ادامه داد: تصادفات در استان 20 درصد افزایش یافته که بیشتر به دلیل بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و خطاهای انسانی بوده است.
امان اللهی گفت: جرایم سایبری در استان با افزایش 31 درصدی همراه بوده و بیش از هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.
وی با اشاره به ارائه یک هزار و 173 خدمات مشاوره و کمک، تصریح کرد: این امر با رشد 20 درصدی همراه است.
رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری اسباب کشی در ایام نوروز را تنها با اطلاع کلانتری ها امکان پذیر دانست و ادامه داد: بیش از 2 هزار و 350 نیروی انتظامی در ایام نوروز در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.
امان اللهی به ایجاد 11 کلانتری در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: تلاش مسئولان انتظامی استان برقراری امنیت و ایجاد آسایش برای مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید