بیش از 30 موکب از چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند


ساعت: 10:04
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894296

بهروز مردانی نژاد گفت: بیش از 30 موکب به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند، اقامتگاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در ورودی کربلا عمود 1301 قرار دارد و 12 موکب زیر نظر موکب قمر بنی هاشم(ع) فعالیت می کنند. ).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز مردانی نژاد مسئول موکب حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی تصریح کرد: در چند سال اخیر قبل از اربعین، آمریکا و اسرائیل در حال توطئه و ناهنجاری در عراق هستند تا بتوانند اربعین را کاهش دهند اما کاری از دستشان بر نمی آید.

وی با اشاره به اینکه امسال هدف دشمن این بود که نهضت شیعه را از راهپیمایی و نهضت اربعین پیشی بگیرد، تصریح کرد: به فضل الهی و نظر امام حسین (ع) دشمن حتی با هوشیاری به موقع نتوانست کاری از پیش ببرد. با ورود به آیت الله خیری، مشکل ختم به خیر شد و شورش در عراق متوقف شد.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط کاملا عادی است، گفت: ورود و خروج زائران روال عادی خود را طی کرده و جریان اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه چنین اتفاقاتی موضوع مهمی نیست، گفت: دشمن هر ساله به دنبال تضعیف حرکت اربعین است اما نه تنها کاری از پیش نمی برد، بلکه سال به سال نیز این روند رو به افزایش است.

مردانی نژاد با اشاره به اینکه تاکنون 18 هزار ثبت نام برای پیاده روی اربعین داریم و بیش از 30 موکب در حال خدمت رسانی به زائران هستند، گفت: قرارگاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در ورودی کربلا عمود 1301 و 12 موکب واقع شده است. در زیر مجموعه موکب قمر بنی هاشم (ع) فعال هستند.

وی افزود: خدمات مختلف اعم از دندانپزشکی و بهداشتی در این موکب پیش بینی شده است و این خدمات از 26 شهریور آغاز و تا 5 شهریور ادامه دارد.

مردانی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: اساس کار موکب ها کمک به مردم است و در صورت عدم کمک مردمی امکان ارائه خدمات به زائران وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید