آماده سازی 40 موکب برای خدمات رسانی به زائران پیاده اربعین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، فرزاد محص الائمه استاندار استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگی و پرورشی استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت فرمانداران در شهرستان ها بیشتر استفاده کند و خوشبختانه امروز تیم مدیریتی جهادی و دلسوز است. استان مرکزی برای توسعه و توسعه همه جانبه استان تشکیل شده و باید از ظرفیت این تیم در بخش های مختلف استفاده شود.

مخلص الائمه تصریح کرد: اجرای سند تحول دولت سیزدهم یک ضرورت مهم در همه بخش ها است و بخش های استانی این سند باید مورد توجه همه دستگاه ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری فرصت تغییر سند تحول دولت مردمی فراهم شده و این فرصتی است که متناسب با عملیاتی شدن سند پیشنهادات و راهکارهایی ارائه شود که باید از آن استفاده کرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نیکوکاری برخوردار است و خوشبختانه شاهد فعالیت خیرین در بسیاری از بخش ها هستیم و استفاده از این ظرفیت در آموزش و پرورش باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد زیرا آموزش و پرورش زیرساخت کار است. تمام فعالیت ها خوب.


هفته خیریه باید در تقویم باشد

مخلص الائمه افزود: پیشنهاد می کنیم هفته نیکوکاری در تقویم در نظر گرفته شود و هر روز به ادارات مختلف اختصاص یابد تا از ظرفیت خیرین در تمامی ادارات بهتر استفاده شود.

وی یادآور شد: قطعا با یکپارچگی و هم افزایی در حوزه فنی و حرفه ای و استفاده از تجهیزات شاهد اقدامات خوبی برای جوانان و نوجوانان خواهیم بود و نهادهای سرپرستی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اعتبارات قابل توجهی برای تفریحات تابستانی در نظر گرفته شده است و باید با افزایش کیفیت برنامه ها تابستان خوبی را برای نوجوانان و جوانان رقم بزنیم.


ادغام مدارس باعث نارضایتی خانواده ها شد

مخلص الائمه تصریح کرد: ادغام مدارسی که در دستور کار قرار گرفته است باعث ایجاد نارضایتی هایی در بین مردم شده است و باید با بررسی کارشناسی از آن کاسته شود.

وی ادامه داد: شهرستان امیرکبیر به یکی از قطب های جمعیتی استان تبدیل شده است و این شهرستان دارای مشکلاتی است و بعضاً خدماتی در آن ارائه نمی شود که متاثر از جمعیت است و باید با همفکری و هم افزایی مشکلات آن حل شود. البته برنامه های گردشگری تنوع زیادی برای این شهر در نظر گرفته شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم امیرکبیر مدرسه است و با الحاق روستاهای همجوار شاهد اتفاقات خوبی هستیم و استانداری مرکزی نیز آماده کمک در این زمینه است.


حضور 5000 نفر از استان مرکزی در پیاده روی اربعین

محالث الائمه گفت: با توجه به اینکه پس از گذشت دو سال از ویروس کرونا، پیاده روی اربعین حسینی را در کربلا خواهیم داشت و پیش بینی می شود بیش از 5 میلیون زائر در این حماسه بزرگ شرکت کنند، لازم است تمامی دستگاه های استانی از امروز در حالت آماده باش باشید

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی مرکز تردد است و باید برای اسکان موقت زائران در استان مهیا شود و خیل عظیم زائران نباید خدمات رسان را غافلگیر کند و نیاز به آمادگی همه جانبه است.


آماده سازی 40 موکب برای خدمات رسانی به زائران پیاده اربعین

استاندار مرکزی گفت: تاکنون بیش از 40 موکب در استان برای خدمات رسانی اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم شاهد اتفاق باشکوه و خدمات رسانی خوبی برای زائران اربعین حسینی باشیم.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: اتاق های فکر در سطوح مختلف استان چه در حوزه عمرانی و اقتصادی و چه در حوزه فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است و مجموعه بسیار خوبی از نخبگان در استان مرکزی تشکیل شده و می توانند حمایت کنند. موسسات در ارائه طرح و ایده های عملی به خوبی کمک کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید