اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم مشخص شد

وی ادامه داد: بعد از تغییر سرمربی و آمدن پاکو هیومز سطح بازی ما نیز تغییر کرده است. می توان گفت آقای هیومز سبکی را که ما دوست داشتیم به تیم آورد. می خواستیم یک بازی زیبا و اختصاصی ارائه کنیم. در 19 بازی که آقای هومس ساکان هدایت تیم را بر عهده داشت، نتایج ما در سطح قهرمانی بود. ما در آن هفته ها 38 امتیاز گرفتیم و آن میانگین امتیاز برابر کورس قهرمانی بود. فوتبال بسیاری از بازیکنان پس از آمدن آقای هیومز شاهد رونق مجدد بوده است. من که در زمان قربان بردیف کمتر بازی می کردم از این قاعده مستثنی نبودم و توانستم در پست تخصصی خود پربارتر از قبل باشم.

این بازیکن درباره گل مهمش و سه امتیازش مقابل نساجی گفت: بعد از گل نساجی حس خوبی داشتم چون با این گل توانستیم رتبه چهارم جدول را قطعی کنیم و شاید آسیایی شویم. در کل این گل برای من خیلی خاطره انگیز بود.

وینگر تراکتورسازی درباره هواداران پرشور این تیم گفت: فوتبال روزهای خوب و بد زیادی دارد. گاهی به نتیجه دلخواه نمی رسیم اما در روزهای بدی که نتیجه نگرفتیم، هواداران به خاطر فوتبال زیبای تیم پشت ما بودند و از ما حمایت کردند. آنها هرگز از سبک بازی ما ناراضی نبودند. پس از ورود آقای چند باخت داشتیم اما در همان روزها هواداران ما شعار معروف “ابابی یوخ” را برای حمایت از تیم سر دادند و بسیار خوشحال کننده و دلگرم کننده بود.

اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم مشخص شد

وی درباره شکست سنگین غیرمنتظره تراکتورسازی از استقلال توضیح داد: به نظر من با توجه به تثبیت جایگاه چهارمی تیم در جدول رده بندی انگیزه خاصی برای این دیدار نداشتیم. البته رتبه سوم استقلال قطعی شد اما آنها انگیزه لازم برای آماده سازی و بالا بردن روحیه خود را برای جام حذفی داشتند. ما با تمام توان به میدان آمدیم و می خواستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. ما برای جبران گل های خورده تهاجمی بازی کردیم و اگر دقت کنید استقلالی ها تمام گل های خود را با استفاده از ضد حملات به ثمر رساندند. فکر می کنم دلیل 0-0 ما این بود که هجومی بازی می کردیم.

با این حال، گاهی اوقات بالا بازی کردن نتیجه می دهد. به هواداران حق می دهم ناراحت باشند، طبیعتاً ما که در زمین بودیم از این نتیجه بیشتر ناراحت می شویم. اما باز هم ناامیدی هواداران را درک می کنیم، اما آنها نباید فراموش کنند که فصل خوبی را با هم پشت سر گذاشتیم. تراکتورسازی در این فصل موفق شد پرسپولیس قهرمان را در آزادی شکست دهد. استقلال و سپاهان را هم در ورزشگاه خودمان بردیم. روزهای خوبی را با هواداران سپری کردیم. مثلا بازی مقابل نساجی در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام حکیم فضای بسیار خوب و احساسی بود.

همانطور که گفتم فوتبال روزهای خوب و بد زیادی دارد و گاهی اتفاقاتی می افتد که خارج از کنترل ماست. امیدوارم هواداران این شکست را فراموش کنند و در فصل آینده صد در صد برای قهرمانی بجنگند.

وی به شایعه جدایی چند بازیکن تراکتورسازی و تمدید قراردادش واکنش نشان داد: خیلی در جریان اخبار نقل و انتقالات نیستم، سعی می کنم روی خودم تمرکز کنم. من برای این فصل قرارداد دارم اما فعلا در تعطیلات هستم و اصلا در تبریز نیستم این خبر صحت ندارد و فعلا چیزی مشخص نیست.

اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم مشخص شد

قنبری نظر خود را در مورد از دست دادن عنوان آقای مهاجم تراکتورسازی گلی دو به شرح زیر است: ما دو بازیکن در بالای جدول گلزنان داشتیم که برای عنوان آقای گل می جنگیدند، اما سیستم آقای هیومز این بود که با یک مهاجم بازی کند و یکی از آنها را وارد ترکیب کرد. به نظر من اگر اینطور نبود اسدی یا عباس زاده آقای گل لیگ می شدند، ما بعد از بهترین پاسور لیگ جزو تراکتورسازی ها بودیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. برای هر دو مهاجم در آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان افزود: همه بازیکنان تیم در صفحه شخصی خود بابت نتیجه هفته گذشته از هواداران عذرخواهی کردند اما باز هم عذرخواهی می کنم و از آنها می خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند. قول می دهیم در فصل بعد از هفته اول برای قهرمانی بجنگیم.

دیدگاهتان را بنویسید