هفته ای نیمه ابری همراه با رگبار/رگبار پراکنده در پیش است


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909059

به گفته احمد اسدی، آسمان مازندران در هفته جاری نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد اسدی امروز در خصوص پیش بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت و گو با بلاگ اظهار کرد: با تشکیل و تقویت جریانات شاهد بارش باران، وزش باد و کاهش دما در آسمان مازندران خواهیم بود.

وی افزود: در ارتفاعات ابری و مه آلود با کاهش دید پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: برای روز یکشنبه 24 آبان ماه، آسمان استان در
مناطق ساحلی و دشتی، نیمه ابری از سمت غرب استان ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید، بارش تدریجی، افت دما و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود (مقدار و شدت بارش در نیمه غربی بیشتر خواهد بود. استان).

اسدی ادامه داد: در مناطق بالاتر استان آسمان صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر به تدریج ابری و مه آلود همراه با بارش باران (در مناطق سردسیر و کوهستانی همراه با برف و باران) و وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: آسمان استان در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری (در ارتفاعات مه آلود)، کاهش محسوس دما، در نیمه غربی در نقاطی با بارش باران و وزش باد و در نیمه شرقی با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان از اواسط روز سه شنبه در غرب استان ابری همراه با بارش پراکنده باران همراه با کاهش ابر و در نواحی مرکزی، شرقی و ارتفاعات کمی ابری خواهد بود. .

اسدی گفت: آسمان استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: آسمان استان در روز جمعه صاف تا نیمه ابری و گاهی افزایش ابر و در غرب استان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید