وزش باد شدید و گرد و خاک در جنوب و غرب تهران/ رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی

وزش باد شدید و گرد و خاک در جنوب و غرب تهران/ رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی

روز جدید :آسمان تهران فردا (25 شهریور) چند ساعت صاف همراه با وزش باد و گاهی کمی ابری با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 34 درجه سانتی گراد و روز پنجشنبه (26 شهریور) صاف است. برای ساعاتی وزش باد و نیمه ابری با حداقل دمای 23 و حداکثر 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در مناطق شرقی و شمال شرق استان افزایش ابر، گاهی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده و در مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود. , وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود .

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده صاف، گاهی کمی ابری و وزش باد برای چند ساعت پیش بینی می شود.

طی سه روز آینده به ویژه امروز و فردا (15 و 16 شهریور ماه) در شرق و شمال شرق استان افزایش ابر و در مقاطعی نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده و وزش باد وزش باد همراه است. احتمال رعد و برق در نواحی جنوبی و غربی نیز وجود دارد.در منطقه تا روز پنجشنبه به ویژه در عصر و شب وزش باد شدید با احتمال غبارروبی موقت پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (25 شهریور) چند ساعت صاف همراه با وزش باد و گاهی کمی ابری با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 34 درجه سانتی گراد و روز پنجشنبه (26 شهریور) صاف است. برای ساعاتی وزش باد و نیمه ابری با حداقل دمای 23 و حداکثر 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید