کاهش نسبی دما در تهران تا روز چهارشنبه/ وزش باد شدید و گرد و خاک در جنوب و غرب استان

کاهش نسبی دما در تهران تا روز چهارشنبه/ وزش باد شدید و گرد و خاک در جنوب و غرب استان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان وزش باد شدید تا بسیار شدید و در مناطق جنوبی و غربی گرد و خاک همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل نتایج مدل های عددی برای پیش بینی وضعیت جوی استان تهران، برای پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری با وزش باد در چند ساعت و افزایش سرعت باد در بعدازظهر و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود. ساعات شب

امشب تا پنجشنبه (5 تا 29 تیرماه) با گذر موجی ناآرام در بیشتر استان، وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نواحی جنوبی و غربی، وزش باد شدید برای چند ساعت و گاهی وزش باد بسیار شدید و در مناطق مستعد. با نوسانات برق موقت انتظار گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا را داشته باشید.

از دوشنبه تا چهارشنبه (26 تا 28 تیرماه) کاهش نسبی دما در استان پیش بینی می شود و تا روز پنجشنبه افزایش ابری در نیمه شمالی استان و بارش پراکنده باران همراه با احتمال رعد و برق در کوه های شمالی پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (7 تیرماه) صاف تا نیمه ابری و وزش باد در نقاطی با احتمال گرد و خاک با کمینه دمای 23 و حداکثر 35 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه افزایش می یابد. (7 تیرماه صاف تا نیمه ابری و در نقاطی وزش باد شدید خواهد بود. حداقل دما 24 و حداکثر 36 درجه سانتیگراد است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 43 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید