وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران/ افزایش دما تا روز جمعه

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران/ افزایش دما تا روز جمعه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان وزش باد شدید و گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هوای استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید تا چند ساعت به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید در مناطق مستعد موقتی پیش بینی می شود. افزایش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا.

با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه (3 فروردین)، پوشش ابر گاهی همراه با رگبار پراکنده افزایش می‌یابد و در روزهای پنجشنبه و جمعه (24 و 25 فروردین) به‌ویژه در نواحی غربی و شمالی منطقه، بارش باران پیش‌بینی می‌شود. در نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

افزایش نسبی دما در امروز و فردا (31 فروردین و 22 فروردین) و کاهش تدریجی دما از چهارشنبه (23 فروردین) تا جمعه (25 فروردین) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (22 فروردین) نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و غبارآلود تا ساعاتی دیگر با کمینه دمای 17 و حداکثر دمای 28 درجه پیش بینی می شود. درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (3 فروردین) در برخی نقاط ابری متغیر، در ساعات جداگانه رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای 17 و حداکثر 26 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 27 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

دیدگاهتان را بنویسید