وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران / کاهش نسبی دما تا روز سه شنبه

وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران / کاهش نسبی دما تا روز سه شنبه

روز جدید : بر اساس بررسی پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری در ساعاتی خاص همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که امروز (15 اسفند) در ساعاتی خاص به ویژه در نیمه جنوبی از حومه شهر همراه با وزش باد شدید با احتمال وزش باد و گرد و خاک.

از اواخر وقت یکشنبه تا صبح روز سه شنبه (15 الی 19 اسفند) با نفوذ سامانه بارشی در آسمان گاهی ابری و در ساعاتی خاص در روستاها گاهی باران و وزش باد با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف مه. با بارش برف پیش بینی می شود.

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت از سه شنبه تا پنج شنبه (15 تا 7 اسفند) تا ساعاتی دیگر پیش بینی می شود.

کاهش نسبی دما در روز دوشنبه (16 اسفند) و افزایش دما از سه شنبه تا پنجشنبه (15 تا 18 اسفند) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (18 اسفند) متغیر تا ابری و تا ساعاتی دیگر بارش باران و وزش باد با کمینه دمای 6 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و کمی ابری خواهد بود. تا ابری متغیر روز سه شنبه 15 اسفند) در برخی نقاط بارش باران و وزش باد شدید با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیورکوه – امین آباد با دمای -7 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

دیدگاهتان را بنویسید