افزایش دما در تهران تا پایان هفته/ وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در مناطق مستعد


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900945

بر اساس اطلاعات پیش‌بینی هواشناسی و نقشه‌های استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید همراه با وزش گرد و خاک در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید و با توجه به پایداری جوی تا پایان هفته جاری مه محلی در ساعات ایزوله همراه با تخریب در مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (24 و 25 مهرماه) در مناطق مرتفع افزایش ابر و در نیمه جنوبی و غربی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (23 و 24 مهر) در نقاطی وزش باد شدید همراه با گرد و غبار موقت در مناطق مستعد پیش بینی می شود. .

از امروز تا چهارشنبه افزایش نسبی دما و پس از آن تا روز جمعه کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 29 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (۲۱ مهرماه) صاف و در نقاطی وزش باد همراه با مه صبحگاهی و مه رقیق در اواخر وقت با کمینه دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۲ مهرماه) صاف و در نقاط شدید وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید