وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک امروز / افزایش دما در تهران

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک امروز / افزایش دما در تهران

روز جدیدبر اساس بررسی داده ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، وضعیت هواشناسی استان تهران امروز (8 فروردین) با انتقال سامانه بارشی، نیمه ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، وزش باد شدید، رعد و برق و رعد و برق از ظهر تا شب به ویژه در شمال شرق کشور. مناطق مستعد با احتمال تگرگ و گاهی وزش باد بسیار شدید همراه با خیزش گرد و غبار و کاهش موقت دید به ویژه در نیمه جنوبی.

کاهش نسبی دما از امروز تا صبح فردا (28 تا 29 فروردین) پیش بینی می شود. از اواخر وقت امروز بتدریج ابر کاهش می یابد و برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (29 تا 31 فروردین) به طور واضح ابری متغیر همراه با وزش باد و افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

از چهارشنبه شب و پنجشنبه (اول اردیبهشت) با نفوذ زبانه بارندگی متغیر تا ابری همراه با وزش باد شدید و بارش پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 24 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (29 فروردین) صاف تا کمی ابری و در اواسط روز وزش باد حداقل 10 و حداکثر دما 22 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (30 فروردین) کمی پیش بینی می شود. ابری و حداقل 10 و 23 درجه سانتیگراد. .

آخرین بارندگی در 24 ساعت گذشته

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در 24 ساعت گذشته در ایستگاه های فیروزکوه 13.8 میلی متر، فیروزکوه (آلودگی) 6.4 میلی متر، آبعلی 4.1، دماوند 3.7، شمیرانات اقدسیه، مهرآباد، چیتگر و لواسان فرودگاه های راس 2 میلی متر ثبت شده است. .

دیدگاهتان را بنویسید