بارش باران و وزش باد شدید در 15 استان/ در دو روز آینده گرد و خاک از جنوب و غرب وارد کشور می شود


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837703

سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها، وزش باد شدید موقت و رعد و برق از امروز تا شنبه هفته آینده در 15 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز با گذر امواج تراز متوسط ​​از نوار شمالی کشور در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زاگرس مرکزی در کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، البرز جنوبی در زنجان، قزوین، البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

فردا چهارشنبه در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان شمالی، مرکزی، دامنه‌های جنوبی جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، سواحل خزر، خراسان شمالی و بوذری شمالی.

پنج شنبه و جمعه در شمال آذربایجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان شمالی جوی پایدار و با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.

شنبه آینده در دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، سمنان، شرق گیلان، مازندران و گلستان رگبار و رعد و برق و گهگاه باد ظاهر می شود یکشنبه هفته آینده جو کشور آرام و با ثبات خواهد بود.

امروز و فردا شرایط برای تشکیل گرد و غبار بر روی کشور عراق مهیا است، بنابراین برای استان های غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار دور از انتظار در این دو روز نیست.

به گزارش تسنیم، آسمان تهران امروز ابری گاهی ابری متغیر، وزش باد شدید موقتی (با سرعت 15 تا 33 کیلومتر بر ساعت) و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید