هفته آینده در کشور بارندگی / تهران فردا نیمه ابری است


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835052

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات هواشناسی گفت: تا اواسط هفته آینده با عبور امواج متناوب از کشور، در اکثر نقاط کشور به ویژه نوار شمالی ابر و بارش خواهیم داشت. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و پایه مدل های هواشناسی، در اکثر نقاط کشور به ویژه نوار شمالی تا اواسط ابر و بارش باران خواهیم داشت. . از هفته آینده.”

وی تاکید کرد: امروز (19 اردیبهشت) در بیشتر نقاط کشور و جمعه (19 اردیبهشت) به جز استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان، روز شنبه (20 اردیبهشت) به جز نوار شرقی و هرمزگان و روز یکشنبه (21 اردیبهشت) ) ) به جز خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و استان های سیستان و بلوچستان در سایر نقاط کشور و در روز دوشنبه (14 اردیبهشت) در شمال کشور در ساعات معینی به ویژه بعدازظهر و اوایل شب موقتی است. بارش، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط گرد و غبار و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می شود. شدت بارش در این مدت در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: خلیج فارس روز جمعه (18 اردیبهشت) و تنگه هرمز و دریای عمان در روزهای جمعه و شنبه (9 و 10 اردیبهشت) طوفانی است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی و مدیریت بحران کشور درباره وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (18 اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید همراه با احتمال تگرگ با حداقل تگرگ. دمای 18 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (20 اردیبهشت) متغیر تا ابری و در برخی ساعات رگبار و گاهی وزش باد شدید با کمینه دمای 17 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضییان در پایان گفت: امروز (8 اردیبهشت) اهواز و بندرعباس با دمای 37 و 34 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای 3 درجه سانتیگراد سردترین مراکز کشور هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید