ورود سامانه بارشی به کشور و تداوم بارندگی ها تا دوشنبه آینده / بارندگی امروز در تهران

ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779447

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران و برف تا روز دوشنبه هفته آینده در برخی نقاط کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز احتمال بارش پاره پاره در تهران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز شمال استان های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و در استان های قزوین، البرز و تهران در مناطق سردسیر پیش بینی می شود.

امروز در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران، نقاطی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت خواهد بود که تا پایان هفته ادامه دارد.

فردا در اکثر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می شود که منجر به افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و بزرگ می شود؛ البته بعد از ظهر در دامنه های زاگرس و در استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، در شمال غرب و در استان های آذربایجان شرقی و غربی، رشته کوه های البرز در استان های قزوین، البرز و تهران، ابرناکی باران پراکنده همراه با باد خواهیم داشت.

جمعه هفته جاری سامانه بارشی از سمت غرب کشور وارد می شود، در استان های شمال غرب و غرب کشور، بخش هایی از جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس و دامنه های جنوبی البرز در قزوین. ، استان های البرز و تهران، بارش شدید باران و وزش باد. به طور موقت اتفاق می افتد.

با توجه به فعالیت این سامانه در مناطق سردسیر و مرتفع شمال غرب و ارتفاعات البرز، بارش برف و بخش هایی از غرب و جنوب غرب کشور، بارش، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و شمال قزوین و اردبیل خواهد بود. .

روز شنبه با تداوم سامانه بارشی در استان های قزوین، البرز و تهران، غرب مازندران، گیلان و اردبیل شاهد بارش خواهیم بود که نسبت به روز جمعه در این مناطق شدت می گیرد که در ارتفاعات پیش بینی می شود. .

فعالیت سامانه بارشی یکشنبه هفته آینده در جنوب غرب کاهش می یابد و در شمال شرق کشور فعال است که در نواحی شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران و غرب ادامه خواهد داشت. دریای خزر

برای هفته آینده در شمال غرب کشور و در استان های کردستان، همدان و قزوین در روز دوشنبه بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

جمعه و شنبه در شمال خلیج فارس مواج و طوفانی و در روز شنبه در غرب دریای خزر طوفانی و مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود که بیشترین و کمترین دما در پایتخت 19 و 9 درجه است. همچنین امروز در تهران احتمال بارش کوتاه مدت وجود دارد و در فیروزکوه نیز بارش برف و باران را پیش بینی می کنیم.

اهواز امروز با دمای 33 درجه بالای صفر گرم ترین و شهرکرد و همدان با دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید