ورود سامانه بارشی از غرب کشور/ تداوم آلودگی هوا در شش استان


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917300

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور و تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده های جوی در شش استان کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در آینده در اکثر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می شود. 24 ساعت.

وی ادامه داد: سه شنبه (31 آذر) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران، ابر باران و وزش باد پیش بینی می شود در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی، روز چهارشنبه (3 آذر) در غرب، شمال خوزستان، دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران خواهد بود.

وی افزود: روز پنجشنبه (4 آذرماه) بارش در غرب و جنوب غرب شدت می گیرد و از بوشهر، فارس و غرب اصفهان به سمت شمال گسترش می یابد.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، سمنان و اصفهان را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی همچنین با بیان وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (31 آذر) نیمه ابری همراه با غبار محلی، بعد از ظهر پیش بینی می شود. افزایش ابر با احتمال رگبار باران با کمینه 4 و بیشینه 4 10 و در روز چهارشنبه (3 آذر) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و بارش پراکنده با کمینه 5 و بیشینه 11 درجه سانتیگراد. .

ضیائان در پایان گفت: امروز و فردا (31 و 22 آذرماه) بندرعباس با دمای 25 درجه سانتیگراد گرمترین و امروز (31 آذر) همدان با دمای 6- درجه سانتیگراد گرمترین و فردا 31 آذر) بیرجند با دمای 3- سردترین مرکز استان در کشور خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید