مازندران پیشروی نیمه ابری / احتمال رگبار رعد و برق در روزهای پنجشنبه و جمعه

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789747

احمد اسدی آسمان مازندران را در روزهای آینده بیشتر صاف تا نیمه ابری عنوان کرد و گفت: از اواخر وقت پنجشنبه و جمعه با افزایش تدریجی ابر شاهد بارش پراکنده و کاهش دما خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد اسد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ هواشناسی استان مازندران در آخر هفته اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، هوای استان مازندران در طول روز با افزایش دما همراه است.
وی افزود: آسمان روستاها در روز جاری عمدتاً صاف تا نیمه ابری به ویژه در ارتفاعات با افزایش دما است.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: برای فردا دوشنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری به ویژه در ارتفاعات و غرب استان همراه با بارش پراکنده و وزش باد و از امشب پیش بینی می شود. برخورد با کاهش پوشش ابر.
اسد گفت: آسمان استان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود که احتمال مه صبحگاهی در مناطق ساحلی و مسطح را در پی دارد.
وی آسمان روز پنجشنبه را نیمه ابری همراه با افزایش دما و وزش باد گرم نسبتا شدید در دامنه ها و ارتفاعات عنوان کرد و افزود: از اواخر وقت به تدریج افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده به ویژه در نواحی غربی خواهیم داشت. “بود.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: آسمان استان برای روز جمعه متغیر تا ابری با کاهش دما همراه با وزش باد و بارش کوتاه مدت پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید