باهوش ترین بازیکن فوتبال کیست؟ | روز جدید

مسی خیلی زود دوباره مقابل اوپامکانو قرار گرفت که پاری سن ژرمن (PSG) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ دیدار کرد.

اوپاپانو در مورد چالش های زیاد مسی برای حریفان گفت: “اگر او را زیر نظر نداشته باشید، در ضرر هستید.” او مسی را باهوش ترین بازیکن فوتبال خواند و گفت: بهترین بازیکن فوتبال همیشه حرکات شما را دنبال می کند. همچنین نحوه واکنش حریفان در بازی را در نظر می گیرد.”

اوپامکانو گفت: مسی سعی می کند از چشمان حریفان در زمین محو شود، اما حریفانش همیشه روی او متمرکز هستند. همچنین، مسی کوتاه قد است، بنابراین می توانید او را فراموش کنید و وقتی مسی کارش را انجام داد، متوجه خواهید شد.

مسی در فینال جام جهانی 2022 دو گل به ثمر رساند و سپس در ضربات پنالتی پنالتی خود را تبدیل به گل کرد. او در فصل 2022-2023 برای پاری سن ژرمن 14 پاس گل داد و 15 گل به ثمر رساند، اما هنوز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده است.

ایندیپندنت گزارش داد که مسی و نیمار در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن هستند. این خبر در حالی منتشر می شود که تنش در ترکیب پس از شکست های ناامیدکننده متوالی مقابل مارسی و موناکو وجود دارد. پس از باخت آنها مقابل موناکو در روز شنبه، نیمار با هم تیمی هایش در رختکن درگیر شد و گفته می شود مسی از رفتار هم تیمی هایش ناامید شده است.

تنش بین این مهاجم و کیلیان امباپه که کاپیتان دوم این تیم شد نیز وجود دارد. این دو اولین بار در آگوست 2022 در ست های مستقیم یکدیگر را ملاقات کردند و به نظر نمی رسد که تنش از آن زمان تاکنون فروکش نکرده است.

امباپه که قبل از شروع فصل قراردادش را تمدید کرد، ماه گذشته به عنوان کاپیتان دوم پی اس جی انتخاب شد. ظاهرا این انتخاب بدون اطلاع کیمپمبه انجام شده است و این اقدام دیگری است که باعث ایجاد تنش در بین اعضای تیم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید