ما با تیمی باهوش و فهیم بازی می کنیم


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808142

مربیان و هواداران پیکان در نشست خبری پیش از بازی در هفته هفدهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران گفت: بعد از تعطیلات و شروع مجدد مسابقات، همه تیم ها کار سختی دارند و مسابقات سخت و نفس گیر می شود. چون هیچ تیمی دوست ندارد جایگاه خود را در جدول از دست بدهد و بازی ها بسیار سخت شود. امیدوارم بازی فردا خوب و عادلانه باشد و تیمی که بهتر بازی می کند بدون تاثیر عوامل بیرونی به حقش برسد.

وی درباره غیبت تیمش در این دیدار گفت: یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند اما هنوز مشخص نیست که آیا آنها می توانند به میدان بروند یا خیر.

سرمربی پیکان درباره تغییرات اخیر در باشگاه و اینکه آیا این روی تصمیم گیری تیم تاثیر می گذارد یا خیر، خاطرنشان کرد: اینکه تغییراتی رخ می دهد و ما کارمان را انجام می دهیم، امیدوارم مثل همیشه حمایت مدیران خود را داشته باشیم.


* رضاپور: با تیمی باهوش و با بصیرت بازی می کنیم

میثم رضاپور مربی تیم هواداران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: فردا با تیمی باهوش و با بصیرت از نظر فوتبالی بازی سختی خواهیم داشت. پیکان تیم خوبی است و امتیازات خوبی هم کسب کرده و در رده ششم جدول قرار دارد. امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم و نتیجه بازی اول را جبران کنیم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم هوادار در بازی فردا گفت: بازیکن محروم نداریم فقط محمد قاضی مصدوم است. رضا عنایتی و رجب زاده هم کم کار هستند.

سرمربی هواداران با اشاره به اینکه این تیم در بازی با استقلال با محرومیت های زیادی مواجه است و برای بازی فردا سرمربی نیست، گفت: این هم بخشی از فوتبال است. حساسیت جزئی بازی یا اشتباهات داوری در برخی صحنه ها عنایتی را به اعتراض واداشت. کارت زرد او هم نادرست بود. عنایتی کار خاصی نکرد. او یک بطری آب برداشت و سپس آن را روی زمین انداخت که قاضی به آن هشدار داد. به نظر من تصمیم داور درست نیست.

رضاپور در خصوص انتخاب منصوریان به عنوان داور دیدار فردا مقابل پیکان گفت: منصوریان داور خوبی است و امیدوارم داور خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید