آذربایجان به حیاط رژیم صهیونیستی تبدیل می شود / ولایت فهیم افتخار شیعیان را در جهان حفظ می کند

زمان: 21:39
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778114

رهبر جنبش مقاومت حسینی جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه شما از ولایت فقیه و آیت الله خامنه ای حمایت می کنید ، گفت: امروز حکومت شیعه هرگز هرگز تکرار نشده و نخواهد شد. که امروز شیعیان را در جهان سربلند می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ شیخ توحید ابراهیم بیلی ، شامگاه پنجشنبه (19 مهر) در دومین یادواره شهدای دانش آموز در استان زنجان ، گفت: و به دروغ به جبهه راست ملحق شد و از حریم دفاع کرد.

وی گفت: بیشتر آذربایجانی ها شیعه هستند. با این حال ، حدود 1500 نفر به النصره و داعش پیوستند که در تاریخ برای ما ننگ بود ، بنابراین ما تمام تلاش خود را برای پیوستن به جبهه حق انجام دادیم. »

ابراهیم بیلی افزود: با حمایت شهید حاج قاسم سلیمانی و تلاش مردم آذربایجان ، او به نهضت حسین تبدیل شد و علاوه بر جهاد ، فعالیتهای جدی در گفتگو و فرهنگ و با امام خامنه ای در حمایت از ولایت داشت. -E Fahih ، منافع اسلام ، محور مقاومت و ظهور ، ما یک معاهده منعقد کردیم.

رهبر جنبش مقاومت حسین جمهوری آذربایجان با بیان اینکه ما به فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی قول داده بودیم که از او انتقام خواهیم گرفت ، گفت: تا امروز همه اقدامات فرهنگی و بسیاری از فعالیتها برای انتقام دشوار بوده است. “

وی گفت: انتقام فقط یک ضربه نیست ، بلکه انتقام خروج اسرائیل ، آمریکا ، گروه های تکفیری و ارتش شیطان از منطقه و فراهم آوردن شرایط برای دولت کریمه امام زمان (عج) است.

ابراهیم بیلی با بیان اینکه آذربایجان در منطقه حساسی قرار دارد که رژیم صهیونیستی آن را حیاط خلوت خود می دانست ، گفت: باید پرسید چه چیزی باعث شده است که آذربایجان با هر دو دست به رژیم صهیونیستی واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق ، آنها به آذربایجان حمله کردند و برای بازگشت به هویت اصلی اسلامی خود مرزها را شکستند و با افتخار می خواستند به این هدف برسند.

رهبر جنبش مقاومت حسینی جمهوری آذربایجان با اشاره به بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از فروپاشی شوروی سابق در رابطه با آذربایجان ، گفت:

وی گفت: متأسفانه دشمن در این راه کار خوبی انجام داد. وی افزود: امروزه اگرچه اکثریت آذربایجانی ها شیعه هستند ، اما این کشور به پایگاه دشمنان تبدیل شده است زیرا هر نیرویی که هویت یک ملت را تعیین کند و تاریخ خود را برای آن ملت بنویسد مسلط خواهد شد.

ابراهیم بیلی افزود: خطوط قرمز آذربایجان در هویت تعریف شده توسط دشمن گنجانده شد و داستان نیز منحرف شد و داستان توسط ترکیه و عثمانی نوشته شد ، بنابراین وضعیت کنونی نتیجه 30 سال کار دشمن است. به “

وی تاکید کرد: «هسته های مقاومت شیعیان در آذربایجان وجود دارد ، یعنی. یک جنبش مقاومت حسین در دفاع از مسجد و جنبش ، اما کسی که زحمت کشیده است نیز سود خواهد برد. “

ابراهیم بیلی ادامه داد: م Belمنان در آذربایجان و هرکس که برای جنبش مقاومت فداکاری می کند ، در این جنبش با برنامه های قوی که دارای ب culturalعد فرهنگی قوی است و برنامه ای مردمی است ، حضور دارند.

حسینی رهبر مقاومت آذربایجان گفت: “ما در تلاش هستیم تا قدرت شیعیان آذربایجان را تقویت کنیم.” اینکه دشمن در عرض 30 سال بی رحمانه تر می شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حرم است ، گفت: در صورت آسیب دیدن حرم ، همه حرم ها تخریب و تخریب می شوند ، بنابراین تمام جان و مال و فرزندان ما قربانی این معبد و رهبر انقلاب اسلامی هستند. و ولایت فقیه.

ابراهیم بیلی با اشاره به جنگ اخیر قره باغ گفت: در این جنگ وقتی طراحی بازی دشمن را دیدیم ، هیچ گونه تماس عمومی انجام نشد ، اما این روزها به مردم نیز گفتیم که این جنگ به دلیل محاصره ایران است. “

وی افزود: ما به مردم گفته بودیم که این جنگ ناشی از محاصره ایران است تا سیاست های کثیف انگلیس و اسرائیل در آذربایجان اعمال شود و حیاط خلوت آنها وسیع تر شود.

حسینی ، رهبر مقاومت آذربایجان با تأکید بر اینکه ما محکم در برابر او خواهیم ایستاد و مطمئن هستیم که دشمن نمی تواند اشتباه کند ، گفت: “اما ما باید تلاش عمیقی انجام دهیم.”

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران 31 سال پیش بر تعمیق و توانمندسازی تأکید کردند و گفتند تعمیق تنها به این معنا نیست که محدود به بازداشت هیئت ، دعا ، مهر و تسبیح باشد.

ابراهیم بیلی با بیان اینکه با وجود مشکلات زیاد ، وضعیت اقتصادی امروز ایران بسیار بهتر از آذربایجان است ، خاطرنشان کرد: حتی در صورت پیوستن اسرائیل به آذربایجان ، اقتصاد آذربایجان بهبود نخواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه شما از حامیان ولایت فقیه و آیت الله خامنه ای هستید ، افزود: امروز حکومت شیعه هرگز هرگز تکرار نشده و نخواهد شد و می توانید مطمئن باشید که در صورت ضربه زدن به نظام ولایت فقیه ، همه شیعیان و مظلومان جهان از بین می روند و این ولایت فهیه است. وی گفت: “این باعث شده شیعیان امروز در جهان افتخار کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید