جهاد تبیین مقابله با طغیان است/ «روز نهم» مظهر بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی است.


ساعت: 08:52
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920687

نوفرستی گفت: جهاد تبیین و روشنگری راه مواجهه با صحنه هایی شبیه به فتنه 88 است که دشمن سعی می کند اقدامات خود را بر اساس جنگ شناختی و تحریف واقعیت ها انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نوفرستی معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شرق، وی گفت: انتخابات سال 1387 با مشارکت 85 درصدی مردم نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی محسوب می شود که متأسفانه به دلیل خودخواهی عوامل داخلی و خباثت دشمنان نظام، با رمز عبور رایج و دروغ “تقلب” به شورشی عمیق و پیچیده علیه سیستم تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرنگونی نظام در چارچوب انتخابات از طریق اتهام تقلب و به خیابان کشاندن مردم و تبدیل اختلافات انتخاباتی به مبارزه با نظام حاکم، طرحی بود که قبل از ایران در چند کشور دیگر اجرا شد. از جمله اوکراین و گرجستان که انتخاب یک رنگ یا نماد برای ایجاد وحدت در میان معترضان به انقلاب رنگی معروف است.


18 آذر مظهر بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی است

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: 18 دی مظهر بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی است که بدون ارائه کوچکترین سندی متوجه شدند که ادعای کلاهبرداری دروغ بزرگی است. .

نوفرستی تصریح کرد: 18 آذر برنامه اصلی دشمن برای براندازی نظام به اصطلاح نرم اسلامی است که با شکست مواجه شد.

وی یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای قانون و صیانت از رای مردم و تصریحات ایشان در فاصله 8 ماهه انتخابات تا 18 آذر موجب شد تا توطئه دشمنان نظام در این برهه حساس نقش بر آب شود.


جهاد تبیین چگونگی مواجهه با وسوسه هاست

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین و روشنگری راه مقابله با صحنه هایی شبیه به فتنه 88 است که دشمن سعی می کند اقدامات خود را بر اساس جنگ شناختی و تحریف از آن انجام دهد. حقایق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید