غافلگیر شدیم و به سپاهان باختیم

زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797638

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و پدیده پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از برتری دو بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: در نیمه اول بازی نسبتاً عادی انجام دادیم اما پدیده از نظر دفاعی نیمه غیرعادی داشت. سید عباسی سعی می کرد فضاهایی را که استفاده می کردیم به خوبی پوشش دهد و مانع استفاده از توپ و بازی با فشار شود.

وی افزود: ما هم موقعیت هایی داشتیم و نیمه اول توپ در دستان ما بود که سعی کردیم بازی کنیم اما واقعیت این بود که نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. این کمی طبیعی بود، چون ما سه شکست متوالی داشتیم و این فشار زیادی به فرزندانمان وارد کرد. با این حال در نیمه دوم در رختکن من و همکارانم با بچه ها صحبت کردیم که نیازی به عجله نیست، چون تیم باکیفیتی هستیم و می دانستیم که مطمئنا موقعیت های خوبی خواهیم داشت و نیازی به عجله نیست. و ما فشار می آوریم و سه باخت متوالی متحمل می شویم. بیا استرس بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بچه ها سعی کردند با آرامش بیشتر و البته با قدرت بیشتری کار کنند. فکر می‌کنم در نیمه دوم سیستم دفاعی پدیده مشکل کوچکی داشت و ما را در کنار زمین قرار دادند و حتی با ضربات ایستگاهی عجله کردند و سعی کردیم تمرین‌هایمان را انجام دهیم. درست است، شاید زیاد گل نزدیم، اما در نیمه دوم کار تاکتیکی خود را انجام دادیم. نیمه دوم فوق العاده بود و شاگردان پدیده بعد از زدن گل اول سعی کردند همان عملکردی را که از خود در بازی مقابل استقلال و پیکان دیدیم به نمایش بگذارند اما بعد از 2-0 وقت نداشتند. با این حال باید به آنها به خاطر تنش در بازی و مشکلات دفاعی در نیمه اول به آنها تبریک بگویم.

نویدکی گفت که تیمش در نیمه دوم فوتبال خوبی به نمایش گذاشت اما توپ های آنها تبدیل به گل نشد و این موضوع او را آزار نداد. من می گویم 12 موقعیت مقابل تراکتورسازی داشتیم، 10 موقعیت مقابل تیم دیگر داشتیم، توپ های ما باید گل شوند و اگر غیر از این است، این بهانه است. واقعیت این است که تیم من فرصت ایجاد می کند. به نظر من در فوتبال می توان به تیمی امیدوار بود که بتواند برای حل مشکلاتش فرصت ایجاد کند. یک زمانی است که یک تیم شرایطی ایجاد نمی کند و بعد باید نگران این تیم بود، زیرا تیم شرایطی ایجاد نمی کند که بخواهد نتیجه بگیرد. فکر می کنم اگر کمی فشار را از روی بازیکنانمان برداریم و یکی دو بازی را ببریم، بازیکنانم می توانند با اعتماد به نفس بیشتر و بهتری به کار خود ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داور گفت: من هیچ وقت از مشکلات داوری صحبت نمی کنم.

داوید سید عباسی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان گفت: با توجه به شناختی که از سپاهان داشتیم می دانستیم تیم خوب و باکیفیتی است و کادرفنی بسیار خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد. بر همین اساس سعی کردیم با توجه به آنچه در اختیار داشتیم، هافبک سپاهان را از بازی خارج کنیم. هافبک این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی با مطبوعات منطقه برخورد می کند و در این شرایط سعی کردیم با بازی مستقیم و دور کردن تیم از دروازه خودی و نزدیک شدن به دروازه سپاهان، هافبک سپاهان را از بازی خارج کنیم. .

وی افزود: در نیمه اول عالی کار کردیم و به سپاهان فرصت ندادیم و در ضدحملات خطرناک به نظر می رسیدیم اما در نیمه دوم به دلیل جوانی تیم و دوری بازی نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. وقتی مقابل تیمی مثل سپاهان بازی می کنیم باید به همه صحنه ها توجه کنیم اما در یک مرحله غافلگیر شدیم و گل خوردیم، در آن صحنه بازیکن ما مصدوم شد و جایش خالی شد. بی تجربگی چون وقتی بازیکنی مصدوم می شود توپ را پرتاب می کند اما بازیکن ما توپ را پرتاب می کند و روی زمین می افتد.

پدیده گفت: این بی تجربگی است و باید با این مشکلات کنار بیاییم. چیزی که ما را نگران می کند تعداد زیاد مصدومان تیم است و امیدوارم مشکلی برای احسان حسینی پیش نیاید. وقتی 10 بازیکن ما از ناحیه همسترینگ آسیب می بینند حتما دلیلی دارد اما از طرفی مسابقات هر چند روز یک بار برگزار می شود و در برخی پست ها فقط یک بازیکن داریم. از زمانی که انتخاب شدم، سه بازی اول را با نگاهی تدارکاتی دیدم تا از آمادگی تیم مطلع شوم. اگر فرصت داشتیم 10 روز فرصت داشته باشیم یا بازیکن جذب کنیم، شرایط بهتر می شد، اما باید تا نیم فصل با آن کنار بیاییم. بازیکنان هم تمام تلاش خود را می کنند و دستشان درد نمی کند اما فوتبال یک تجربه است و باید از اشتباهات خود درس بگیریم و بازی به بازی آنها را اصلاح کنیم.

سیدعباسی با اشاره به اینکه داور مسابقه مرحله خاصی نداشت، درباره تغییر سیستم تیمش گفت: بازی را با سیستم پنج، چهار، یک شروع کردیم و چون بازیکنان سپاهان کوچک هستند و در خط دفاعی به خوبی آماده می شوند. ما سعی کردیم قدرت تیم را حفظ کنیم.» وقتی وارد آخرین تیم جدول می‌شوید، ابتدا باید نمادی را که به تیم امتیاز نمی‌دهد برگردانید.

وی یادآور شد: از بابک سلامت دروازه بان تیم راضی هستم که امروز خیلی خوب در دروازه ایستاد. او پایتخت باشگاه و خراسان است اما دوست دارم گل دوم را جور دیگری بزنم. با این حال، من از او راضی هستم، و او محکم داخل دروازه ایستاد. بعد از زدن گل دوم باید برای گلزنی تلاش می‌کردیم، بنابراین بازتر بازی کردیم. سپاهان اگر نگوییم بهترین، جرات کرده یکی از بهترین تیم های کشور در سال های اخیر باشد. فکر می کنم در یکی دو صحنه غافلگیر شدیم و در نهایت گم شدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید