اخلاص در عمل رمز محبوبیت سردار دلا بود/ مسئولان باید از سبک حکومت شهید سلیمانی پیروی کنند.

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794229

مرتضی کدایی در ادامه با بیان اینکه سردار دلا با فداکاری و شهادت خود از حریم امام و ولایت دفاع کرد، بیان کرد: اخلاص در عمل رمز محبوبیت سردار سلیمانی پس از شهادت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم سلیمانی کارشناس سیاسی با اشاره به سالگرد شهادت سردار حج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: معبد امام و ولایت در طول تاریخ همواره مدافعانی داشته است.

مرتضی کدایی این را گفت اخلاص در عمل رمز محبوبیت سردار سلیمانی پس از شهادت بود وی ادامه داد: سردار دلا با فداکاری و شهادت خود از حریم امام و ولایت دفاع کرد.

وی با اشاره به مردمی بودن شهید مقاومت گفت: اسلام بر ارتباط مسئولان و مردم تاکید دارد و سیاست دولت و نظام اسلامی بر همین اساس است.

کدعی گفت: امروز رمز محبوبیت سردار دلا حلقه مفقوده ویژگی های مدیران و مسئولان است، امتیازی که خداوند در قرآن وعده آن را داده است.

وی افزود: دشمن حتی از منش و خصوصیات سردار سلیمانی می ترسید اما نمی دانست سلیمانی ها تربیت شده خون این شهید بزرگوار هستند و همیشه بر زمین هستند.

این کارشناس مشکل اصلی کشور را در دولت بررسی می کند و تاکید می کند: شهید سلیمانی مظهر خدمتگزار مردمی و مردمی است که می تواند بهترین ارتباط را با مردم داشته باشد، بنابراین گفتمان حاکمیتی این شهید بزرگوار باید عنوان مسئولان در کشور .

کدایی در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیران بیش از هر زمان دیگری نیازمند مطالعه زندگی افرادی مانند شهید سلیمانی هستند چرا که این نوع حکمرانی کشور را به سوی آبادانی می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید