ولایتمداری، مهمترین درسی که از سردار دلا می گیریم/ خدامحوری و اخلاص، شهید سلیمانی را ماندگار می کند.

زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797380

محمد علیزاده گفت: سردار نمونه درخشان یک ولایت است و ما هم از او الگو می گیریم زیرا مطیع و متواضع در برابر ولی فقیه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد علیزاده استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با اشاره به سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که ملت ایران را امت امام حسین (ع) و امت شهادت طلب خواند، گفت:

وی با اشاره به اینکه همه ما مردمی هستیم که از انقلاب دفاع کرده ایم و همه آن را دوست داریم و دوست داریم و این جمله محورهای مهمی دارد: آیا صداقت و پاکی آن است.

علیزاده یکی از دلایل انتصاب سردار سلیمانی را خدامحوری دانست و تاکید کرد: هرجا خدامحوری باشد ثابت است، واقعه عاشورا، انقلاب ایران، سردار دلا و … همه چیز ماندگار شده است چون کارشان مبتنی است. در مورد خدا محوری . .

این کارشناس سیاسی اخلاص در کار را یکی دیگر از عوامل در این زمینه عنوان و خاطرنشان کرد: شجاعت هر مردی نشانه صداقت آن مرد است، ما امت امام حسین(ع) هستیم زیرا مردم شجاعت دارند، قیام امام حسین(ع) بعد از 1400 در برابر 30 هزار لشکر کفر زنده می ماند چون کارش از روی صداقت است و سردار عزیز ما نیز در بیابان ها و سرزمین های دور از ایران با لشکری ​​از کفار با لشکر خود روبرو می شود و می جنگد.

وی گفت: وقتی می گوییم ملت ایران امت امام حسین (ع) است یعنی همه کلیدواژه ها برگرفته از قیام این امام بزرگوار است.

علیزاده با اشاره به اینکه سردار الگوی درخشان یک ولایت است و ما از او الگو می گیریم زیرا مطیع و متواضع در برابر ولی فقیه بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید به ولی فقیه خود وفادار باشد و به فرمان او به عنوان فرمانده دل عمل کند.

این استاد دانشگاه افزود: سردار دلا هر جا که دیگران نیاز به کمک داشته باشند قدم گذاشته اند، کما اینکه اگر فردی نیاز به یاری داشته باشد، اهل بیت(ع) قدم برمی دارند و حمایت از مظلومی مانند اهل بیت(ع) اولویت اصلی آنهاست. “

وی با بیان اینکه همان طور که عمار در سال 92 به امام علی (ع) کمک کرده بود، سردار سلیمانی نیز که تا انقلاب 57 ایستاده بود، خستگی نمی شناخت و حد و مرز سیاسی نداشت.

علیزاده ظلم ستیزی، حق خواهی، عدالت خواهی و مبارزه در راه خدا را از ویژگی های بارز آن دانست که ملت ایران مانند امت امام حسین (ع) باید از سردار سلیمانی الگو بگیرد. از این طریق می‌توان انقلاب اسلامی را در انقلاب حضرت مهدی (عج) متحول کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید