دو «حاج قاسم»; نماد بارز و منحصر به فرد دموکراسی و ولایتمداری / سردار دلا; شهیدی که ورزشکاران از او کمک می گیرند

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799404

وی در گفت و گو با قهرمان ورزش های رزمی جهان بلوچ اشاره کرد.

محمود ریگی گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شهیدی است که ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی پس از توکل به خدا از او کمک می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود ریگی قهرمان ورزش های رزمی جهان با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: در راه دفاع از میهن و اسلام ناب محمدی جان خود را فدا کردند. ، بدون شک نامی که برای همیشه زنده خواهند ماند.

وی ادامه داد: به گفته سردار شهید سلیمانی فاتح جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم میرحسینی لشکر جبهه بود و در واقع سردار دلا نیز در جبهه ها به این شهید بزرگوار و شخصیت ملی تکیه زد.

ریگی گفت: حاج قاسم سلیمانی برای مردم گامی خالصانه برداشته و ساده زیستی دارد.

به گفته وی، ارتقای امنیت نقش مهمی در توسعه هر منطقه دارد. اگر اکنون شاهد تعامل تجاری ایران و کشورهای منطقه هستیم، حاصل اقدامات جهادی سردار شهید سلیمانی و پیروزی در مبارزه با داعش است.

این قهرمان ورزشی گفت: شهید سلیمانی مورد علاقه شیعه و سنی جهان است، شهیدی که شخصیت قهرمانی او نه تنها الگویی برای ورزشکاران شده است، بلکه هر بار در هر سطحی مسابقات را با یاد و خاطره این شهید بزرگوار آغاز می کنیم. با تمام توان در میدان رقابت برای دفاع از پرچم ایران اسلامی حضور داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید