سردار سلیمانی مظهر اخلاص و ولایتمداری بود

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797036

آیت الله قریشی گفت: شهید سلیمانی مظهر اخلاص و ولایتمداری و همه رفتارهای شخصی ایشان در جهت نشر و تبلیغ دین مبین اسلام بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید علی اکبر قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهدا همیشه الگوی موفقی برای مومنان بوده اند و بزرگان دین همواره شهادت را از خداوند منان طلب می کنند.

وی با اشاره به جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهیدی مانند حاج قاسم دارای ویژگی های ارزشمند بسیاری است که همه رفتارهای شخصیتی او در راستای گسترش و گسترش اسلام است.

کارشناس رهبری افزود: بعد از رحلت امام خمینی (ره) پیکری مانند تشییع شهید حاج کاسم در ایران دیده نشده و نشانه توحید و طهارت ایشان است. ولایتمداری از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی است، او نسبت به امام راحل و مقام معظم رهبری عشق و علاقه داشت و با عشق به مقام معظم رهبری ارادت داشت و سعی می کرد همه سخنانش را عملی کند.

آیت الله قریشی گفت: شهید سلیمانی از هر فرصتی حتی اندک برای خواندن نماز و قرآن و راز و نیاز استفاده می کند، حاج قاسم یک شخصیت بین المللی بود و دشمنان اسلام به ویژه داعش از نام او وحشت کردند.

وی گفت: وی همچنین دیپلمات برجسته ای بود و در صورت لزوم در سطح یک دیپلمات مقتول و برجسته ظاهر می شد. زحمات و نظم و انضباط حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سرعت عمل و اقدام به موقع و بیان موثر داشت، افزود: حاج قاسم به فرهنگ و هنر علاقه داشت و کتابخوانی از برنامه های همیشگی ایشان بود. او روحیه انقلابی داشت، فرزند انقلاب و مبلغ گفتمان انقلابی بود، پیرو خط امام و رهبری بود.

آیت الله قریشی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هرگز در حاشیه هیچ میدانی نبوده و تندرو نیست و نگاه فراجناحی دارد، گفت: کل جامعه ایران را خانواده می بیند و برای وحدت و انسجام ملی تلاش کرده است. .

وی در ادامه با اشاره به اینکه سادگی، صفا و صمیمیت از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: وی از تشریفات دوری می کند، مرد زیبایی بود و عاشق مردم و فرزندان مدافعان حرم بود که او را پدر خوبی می دانستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید